در سال گذشته 77 نشست دیدار مردمی در منطقه 2 به ثبت رسیده است

در سال گذشته 77 نشست دیدار مردمی در منطقه 2 به ثبت رسیده است

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: ارتباط با مردم، استماع و توجه به انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آن ها و در نهایت رسیدگی به این مشکلات همواره یکی از دغدغه های اساسی منطقه دو شهرداری قزوین بوده است.
وی افزود: براساس همین دغدغه سعی شده سازوکاری طراحی شود تا بدین وسیله مردم بتوانند به صورت حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سایر روش ها موضوعات خود را مطرح کنند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: براساس همین سیاست در سال گذشته 77 نشست دیدار مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده و در این دیدارها شهروندان دغدغه ها و مشکلات خود را با مسئولان این منطقه و گاهی اوقات با اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرده اند.
فدایی فر خاطرنشان کرد: البته این منطقه تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بدین وسیله بتواند با انجام روش های مختلف بتواند پاسخ گوی مناسبی برای مشکلات مردم باشد ولی دیدار مردمی هم تاثیرگذاری خاص خود را دارد.
وی تصریح کرد: البته در شرایطی فعلی با توجه به وجود ویروس کرونا در کشور دیدار مردمی توصیه نمی شود و مردم بهتر است به وسیله ارتباطات تلفنی، مکاتبه ای، و سامانه 137 انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.
پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات