حادثه آتش سوزی در سبزه میدان رشت مرد معلول را به کام مرگ کشاند/آتش نشانی رشت

حادثه آتش سوزی در سبزه میدان رشت مرد معلول را به کام مرگ کشاند/آتش نشانی رشت

125رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمانت آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، اعلام آتش سوزی یکباب خانه نیمه متروکه در ساعت 21:23چهارشنبه  3  اردیبهشت 99 به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی معاون عملیات این سازمان در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان، شعله های آتش در سقف یک باب خانه قدیمی با سازه چوبی مشاهده می شد .

وی با بیان اینکه بواسطه شدت شعله های آتش سریعا نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آن اقدام شد، افزود: تیم نجات آتش نشانان در عملیات جستجوی خود پیر مردی حدودا 60 ساله را ازمحل آتش سوزی خارج کردند که متاسفانه با توجه به عدم توانایی جسمی و حرکتی؛ فرد محبوس شده درآتش و دود جان باخت .

معاون عملیات این سازمان با اشاره به اینکه طبق اظهارات اهالی فرد فوت شده؛ بالغ بردو سال قادر به حرکت نبوده است، ادامه داد: تیم نجات مرد میانسال دیگری را که دچار آسیب شده بود به بیرون از خانه انتقال دادند که متاسفانه ریزش آوارسازه های چوبی موجبات آسیب دیدگی یکی از آتش نشانان شهر شد .

همین گزارش حاکی است: با توجه به وجود دو قلاده سگ آتش‌نشانان توانستند یکی ازاین دو حیوان را به سلامت به بیرون ازشعله های آتش بکشانند .

در ضمن علت بروز این حادثه در دست بررسی اعلام گردید.

فیلم آتش سوزی
لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات