تحقق ۹۵ درصدی درآمد شهرداری منطقه ۶ تبریز در سال ۹۸

تحقق ۹۵ درصدی درآمد شهرداری منطقه ۶ تبریز در سال ۹۸

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده شهردار منطقه ۶ تبریز، با حضور در برنامه تبریزیم به تشریح پروژه ها و برنامه های اجرا شده در سال ۹۸ و چشم انداز منطقه در سال ۹۹ پرداخت.
احمدزاده اعلام کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز در سایه عنایات الهی، حمایت های شهردار محترم تبریز و تلاش کلیه پرسنل توانسته است در حوزه درآمد بالغ بر ۹۵ درصد تحقق در سال ۹۸ را داشته که براساس این درآمد تحقق یافته، شاهد اجرای پروژه های مختلفی در سطح حوزه باشد.
شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: اهم پروژه های عمرانی منطقه در سال ۹۸ در چند فاز انجام یافته است که فاز اول مربوط به مسیر گشایی باند کندرو جاده تبریز- مرند بعنوان ورودی شمال غرب تبریز و دروازه ی اروپا بوده که عملیات تملک و بازگشایی آن به طول ۳/۵ کیلومتر انجام و تقدیم شهروندان شد. پروژه ی مسیر گشایی بعدی مربوط به شهرک شهید صیاد شیرازی می باشد که مراحل تملک و توافقات آن انجام و با شروع فصل کاری جدید، عملیات اجرایی آن از آغاز و تا یک ماه آینده شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به عملیات مسیر گشایی ۳۵ متری گلستان گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال۹۸ مبنی بررونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ۶۰ درصد از عملیات مسیر گشایی این پروژه بعنوان قطب در آمدی و توسعه کارگاهی و صنعتی منطقه انجام یافته که تکمیل این پروژه از اولویت برنامه های اجرایی منطقه در سال جاری خواهد بود.
احمد زاده تصریح کرد: یکی از مهمترین پروژه های که در سال ۹۸ در سطح شهر تبریز اجرا شد افتتاح "باغ شهر تبریز" بود که برای اولین بار با تغییر کاربری مسکونی به فضای سبز در مسیر مابین خطیب و میدان جهاد با الگوی ایرانی و اسلامی طراحی و تقدیم شهروندان فهیم شهر تبریز شد.
شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین با تاکید بر ارتقاء حقوق شهروندی، از اجرای طرح گسترده ی خدمات محله ای در قالب آسفالت ریزی، چاله زدایی، ساماندهی معابر، حفظ و توسعه فضای سبز، لایروبی و... در سطح محلات غرب تبریز خبر داد و اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا عملیات ضد عفونی و سم پاشی معابر و اجرای سایر خدمات محله ای به همت پاکبانان زحمتکش منطقه در راستای کسب رضایت شهروندان در سال ۹۹ نیز تداوم خواهد داشت.
احمدزاده در تشریح برنامه ها و پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز برای سال ۹۹ اعلام کرد: در راستای دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز با رویکرد حفظ و توسعه فضای سبز، با آغازکاشت یک میلیون نهال در سطح شهر تبریز شاهد اجرای این حرکت عظیم در حوزه ی فضای سبز شهرداری منطقه۶ نیز خواهیم بود.
وی در ادامه سخنان خود از اهم پروژه های عمرانی در شهرداری منطقه۶ تبریز در سال ۹۹، احداث و توسعه ۳ پارک محله ای عنوان کرد و گفت: توسعه پارک قوناخلارباغی، احداث پارک محله ای در شنب غازان و دامپزشکی و توسعه پارک در محله قراملک از دیگر پروژه های عمرانی منطقه خواهد بود و همچنین توسعه و احداث پارک در محلات کم برخوردار از جمله روستاهای الحاقی را نیز از برنامه های آتی این منطقه خواند.
احمد زاده در خاتمه با اشاره به سرریز شدن روان آب های سطحی شهر تبریز به سوی غرب، بر اجرای عملیات هدایت آب های سطحی و لایروبی کانال ها تاکید کرد و افزود: تداوم اجرای عملیات لایروبی کانال ها و شریان های اصلی و همچنین احداث سازهای رسوب گیر از جمله دیگر اقداماتی می باشد که در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات