موفقیت مجموعه سلامت فارس نتیجه همدلی مردم و دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری شیراز ا ...

موفقیت مجموعه سلامت فارس نتیجه همدلی مردم و دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری شیراز ا ...


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، عبدالرسول همتی با قدردانی از توجه ویژه وزیر بهداشت، سخنگوی وزارت بهداشت و معاون درمان وزارت بهداشت که موجب ارتقا و افزایش عملکرد کارکنان مجموعه سلامت فارس شده است، اعلام کرد: با روحیه بخشی و ایجاد انگیزه از سوی مسوولان وزارت بهداشت در این ایام، موجب افزایش عملکرد کارکنان در خط مقدم سلامت شده است.
همتی از اعلام آمادگی دانشگاه برای تامین پزشک ویژه غربالگری سلامت رانندگان اتوبوس و تاکسی در شیراز خبر داد و گفت: از ظرفیت پزشکان خانواده، درمانگاه‌های دولتی و خصوصی برای غربالگری سلامت رانندگان اتوبوس و تاکسی در شیراز استفاده می‌شود.
او با اعلام اینکه ۱۰۰ درمانگاه خصوصی و دولتی در شیراز به خدمت رسانی به مردم می‌پردازند، ادامه داد: تشکیل پرونده سلامت برای رانندگان اتوبوس و تاکسی در شیراز، بررسی شیوه کار رانندگان اتوبوس و تاکسی در شیراز برای حمل مسافر در روز و معرفی رانندگان به مراکز طب کار و درمانگاه‌های خصوصی، دیگر محور‌های این نشست بود.
در این نشست و مقرر شد تا برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشجویان به صورت مجازی تا هفته آینده ادامه پیدا کند.
علیرضا میراحمدی زاده عضو کارگروه علمی مبارزه با کروناویروس و استاد اپیدمیولوژی دانشکده بهداشت تاکید کرد: برای حفظ سلامت مردم و کارکنان شهرداری باید از دستورالمعل‌های بهداشتی فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تبعیت کنیم.
استفاده از پزشکان طب کار برای غربالگری رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری شیراز
لیلا دودمان عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز خواستار توجه ویژه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به معاونت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری مسافر شهرداری شیراز هم از تعطیلی معاونت حمل و نقل مسافر به ویژه اتوبوس‌های شهری و اجرای دستورالعمل‌های وزارت کشور برای مبارزه با کرونا از آغاز شیوع کرونا در کشور خبر داد.
حسن شاهی با بیان اینکه دو هزار راننده اتوبوس و ۱۴ هزار راننده تاکسی در شیراز مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مردم بودند، تعطیلی حمل و نقل را دارای تاثیر جدی در جلوگیری از انتشار این بیماری دانست.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات