اصلاح و توسعه بيش از 21 كيلومتر از شبكه آب و فاضلاب در خوی

اصلاح و توسعه بيش از 21 كيلومتر از شبكه آب و فاضلاب در خوی


سرپرست شركت آب و فاضلاب شهرستان خوي از توسعه و اصلاح بيش از 21 كيلومتر شبكه آب و فاضلاب و خطوط انتقال در طول سال 98 خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خوي،‌ سلطانعلي وليزاده در مصاحبه ای با روابط عمومی شرکت با اشاره به مشقت‌ها و هزينه‌هاي بالايي كه ايجاد شبكه‌هاي فاضلاب به همراه دارند اظهار داشت: در سنوات گذشته بيش از 340 كيلومتر خطوط اصلي و فرعي شبكه فاضلاب در شهر خوي به مرحله اجرا در آمده و يك باب تصفيه خانه با سه مدول در حال بهره برداري كه گام مناسبي در جهت تامين منافع بهداشتي شهر بوده است انجام شده است .

وي اضافه كرد: طبق برنامه در سالجاري 12 كيلومتر و 600 متر شبكه فاضلاب اجرا و مدول سوم تصفيه خانه فاضلاب در راستای پویش هر هفته الف ب ایران در اسفند ماه 98 افتتاح و به بهره برداري رسيد.

سرپرست شركت آب و فاضلاب خوي اظهار داشت : با توجه به توسعه محدوده شهري و افزايش ساخت و ساز و تراكم بالاي جمعيتي و ضرورت توسعه شبكه ، بخشي از خطوط آبرساني موجود نيز به لحاظ قدمت و فرسودگي نياز به اصلاح و بازسازي داشت . كه در اين راستا توسعه و اصلاح بيش از 8 كيلومتر از شبكه توزيع در شهر هاي تابعه شركت خوي انجام گرفته است.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه حدود ۳۰ درصد شبكه توزيع آب شرب در سطح شهر فرسوده است بايد با برنامه‌ريزي جامع و مدون به سمت اصلاح شبكه‌هاي فرسوده حركت كنيم.
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات