در فروردین ماه سال جاری بیش از دو هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع تماس های شهروندان با سامانه 137، هزار و 312 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش؛ یک هزار و 24 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
طبق این گزارش؛ بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها بوده که اقدامات لازم انجام شد.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات