پروژه‌های عمرانی با جدیت و نظارت عالیه شورای اسلامی شهر اجرایی می شود

پروژه‌های عمرانی با جدیت و نظارت عالیه شورای اسلامی شهر اجرایی می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه هیات رییسه شورای اسلامی شهر ساری با حضور شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری، زلیکانی نائب رییس این شورا، یوسفی و آقامیری اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر، عباس رجبی شهردار، باقریان، کریمی و نیک نقش معاونان اداری مالی، فنی عمرانی و خدمات شهری شهرداری، احمد عطاریه رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و مجید مزنگی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این جلسه عباس رجبی شهردار ساری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری اظهار داشت: مجموعه شهرداری با جدیت پیگیر اجرای پروژه های عمرانی می باشد و بی تردید راهنمایی ها و نظارت عالیه شورای اسلامی شهر راهگشای این امر است.

وی افزود: در سال جدید، پروژه احداث نیروگاه زباله سوز، فاز دوم بوستان ملل، فاز سوم ابن شهرآشوب و پل تا پل شتاب بیشتری گرفته و در حال انجام است.

رجبی به راه اندازی بخش های مختلف بوستان ولایت اشاره کرده و ادامه داد: رفع مشکلات زیرساختی و تاسیساتی بوستان ولایت، یکی از اولویت های برنامه های شهرداری در سال جاری خواهد بود.

شهردار ساری تاکید کرد: ازآقایان زارعی و بابایی کارنامی، منتخبان مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بابت حمایت هایی که از فعالیت های مجموعه شهرداری داشته اند قدردانی می کنم.

علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: شهرداری ساری جهت راه اندازی بخش های مختلف بوستان ولایت برنامه ریزی کرده و در این زمینه شورای اسلامی شهر نیز حمایت های لازم را خواهد داشت.

وی افزود: پروژه پل تا پل نقش موثری در روان سازی ترافیک دارد و بهره برداری از آن رونق اقتصادی برای ساکنین آن منطقه را در پی خواهد داشت.

شمشیربند تاکید کرد: جذب اعتبارات ملی جهت مبارزه با ویروس کرونا پیگیری شود.

زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه، پروژه فاز دوم بوستان ملل را مهمتر از فاز اول آن دانست و گفت: این پروژه با جدیت پیگیری شود و از همه ظرفیت ها و خصوصاً ظرفیت نمایندگان محترم مجلس در این پروژه استفاده شود.

وی افزود: استاندار محترم نیز برای اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل پای کار بوده و باید موانع موجود را با همکاری و هماهنگی جهت تسریع اجرای پروژه رفع کنیم.

یوسفی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر نیز بر حمایت از پروژه های در دست اجرای شهرداری تاکید کرد.

آقامیری عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر در این جلسه هماهنگی میان شهرداری و میراث فرهنگی را جهت راه اندازی موزه های بوستان ولایت مورد تاکید قرار داد.

احمد عطاریه رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری در این جلسه با قدردانی از حمایت ها و راهنمایی های اعضای شورای اسلامی شهر در پیگیری پروژه ها و فعالیت های شهرداری ، گفت: برنامه ریزی ها و طرح ها جهت راه اندازی موزه ها آماده بوده و در این زمینه پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

مجید مزنگی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری نیز گزارشی از طرح ساماندهی دستفروشان ارائه کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات