نمایشگاه کاریکاتور شهرداری منطقه ۲ تبریز گشایش یافت

نمایشگاه کاریکاتور شهرداری منطقه ۲ تبریز گشایش یافت

به گزارش شهریار، با حضور باقر خوشنواز شهردار، معاون خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری این منطقه، هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان ماه پرخیر و برکت ضیافت الله، نمایشگاه کاریکاتور با مفهوم "فضای سبز" در ساختمان اداری حوزه فضای سبز این منطقه واقع در پارک فدک، گشایش یافت.

شهردار منطقه ۲ تبریز ضمن افتتاح نمایشگاه و بازدید از کاریکاتورهای به نمایش گذاشته شده و همچنین قدردانی از ابتکار فضای سبز منطقه برای ترتیب چنین نمایشگاهی که اهمیت حفظ و نگهداری از فضای سبز را به تصویر کشیده است، آن را بی نظیر خواند و گفت: کاریکاتورهای اکران شده در این نمایشگاه، نشانگر فاجعه ای است که انسان ها موجب نابودی فضاهای سبز شهری شده و بیانگر این است که برای صیانت و توسعه فضای سبز، باید بیش از پیش تلاش شود.

خوشنواز همچنین از تلاشگران حوزه فضای سبز منطقه ۲ خواست در جوار این نمایشگاه، فعالیت های متنوع فضای سبز را که در نوروز امسال با کاشت بهاره و نصب المان های زیبا و متعدد همچون المان طاووس میدان افلاک نما و سایر المان ها در فضاهای سبز شهری بصورت بسیار چشمگیر کار شده بود، در نمایشگاه جداگانه ای برای بازدید عموم شهروندان به نمایش بگذارند.

شهردار منطقه ۲ تبریز از عملکرد خوب خادمین حوزه فضای سبز این منطقه برای فعالیت های کاشت بهاره گل در معابر و پارک ها نیز قدردانی کرد.

در طول بازدید از نمایشگاه کاریکاتور، همچنین محمدامین خوش نیت مدیر برنامه ریزی شهرداری منطقه ۲ پیشنهاد فراخوان برای ترتیب نمایشگاه برای اکران تصاویر زیبای کاشت فضاهای سبز شهری در نمایشگاه جداگانه ای را به مدیران شهری داد.

شایان ذکر است: نمایشگاه کاریکاتور "فضای سبز" برگرفته از ۱۰۰ اثر از کاریکاتوریست های ایرانی و دارای مفاهیمی همچون از بین رفتن درختان بعنوان ریه های تنفسی شهر، نابودی لایه ازن، کمبود اکسیژن هوا و... است که برای بازدید عموم علاقمندان، بصورت صبح و عصر دایر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات