رئیس شورای شهر شیراز در بازدید از شهرداری منطقه یک: خدمات شهرداری باید سریع، آسان و کم‌هزینه باشد

رئیس شورای شهر شیراز در بازدید از شهرداری منطقه یک: خدمات شهرداری باید سریع، آسان و کم‌هزینه باشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شیراز؛ دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» در این بازدید، لزوم ارتقای فرهنگ تعامل، حفظ ظرافت مدیریتی و رعایت شرط امانت‌داری و حقوق شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اعتمادی که شهردار شیراز و اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم به مدیریت جدید شهرداری منطقه یک داشته‌اند، باید در تصمیم‌گیری‌های این مجموعه وفاداری به منافع عمومی را مدنظر قرار داده و آثاری نیک از عملکرد خود به یادگار بگذارد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه تاکید کرد: شهرداری شیراز به عنوان گسترده‌ترین سازمان خدمات‌رسانی به عموم مردم در شهر باید خدماتی سریع، آسان و کم‌هزینه را در اختیار شهروندان قرار دهد.
وی افزود: همچنین برای ارتقای سطح اعتماد عمومی و شفافیت در انجام امور، تقویت شهرداری الکترونیک به طور مستمر در دستور کار قرار داشته باشد.

* نگاه مدیریت مشارکتی در شهرداری خلأ عدم تلاقی منافع سازمانی و مردم را از بین می‌برد
دکتر «لیلا دودمان»، ناظر شورای شهر شیراز در منطقه یک نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اقتدار مناطق شهرداری و افزایش اختیارات در تصمیم‌گیری‌ها بدون وابستگی دائمی به دیگر معاونت‌های شهرداری از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم منطقه یک در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی دائمی سطح معابر و اماکن پرخطر قدردانی کرد و گفت: خرسندیم که شهردار جدید منطقه یک شیراز دارای نگاه مدیریت مشارکتی برای بهره‌مندی از بالاترین کیفیت و بهره‌وری منابع انسانی است که این مهم می‌تواند خلا عدم تلاقی منافع سازمانی و مردم را از بین ببرد.

* استقلال و روان‌کاری در گردش کار اداری مناطق شهرداری شیراز مدنظر قرار گرفته است
مهندس «غلامرضا نامورچی» شهردار منطقه یک شیراز هم با ابراز خرسندی از حضور و پیگیری ریاست شورای شهر، به حضور شهردار، مدیران و پرسنل زحمت‌کش شهرداری در خط مقدم مبارزه با مشکلات و معضلات شهری به ویژه شیوع ویروس کرونا و تلاش‌های صورت گرفته در این روزها برای حفظ سلامت شهروندان اشاره کرد.
وی همچنین افزایش اعتماد مردم به شهرداری و تقویت همدلی مردم با این مجموعه را حاصل تاثیر مشهود این زحمات در افکار عمومی دانست و ادامه داد: در جریان مبارزه با ویروس کرونا در شهرداری منطقه یک شیراز ضمن تلاش برای حفظ سلامت شهروندان در مراجعه حضوری به این منطقه سعی شده است با کنترل و توصیه برای استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی دست و حتی کفش‌ها و رعایت اصول بهداشتی از سلامت پرسنل و شهروندان مراقبت شود.
نامورچی با اشاره به نقطه نظرات شهردار شیراز مبنی بر اقتدار و استقلال مناطق شهرداری و روانکاری در گردش کار اداری، افزود: در همین راستا این سیاست و همچنین لزوم افزایش اعتماد شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سلامت اداری در منطقه یک مدنظر قرار گرفته است.
شهردار منطقه یک شیراز در پایان کلیات برنامه‌های خود برای توسعه فضای شهری و عمرانی مناسب در سطح منطقه یک شیراز را تشریح کرد.
پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات