بازدید سرپرست اداره کل تعاون از طرح های شاخص افتتاحیه هفته تعاون

بازدید سرپرست اداره کل تعاون از طرح های شاخص افتتاحیه هفته تعاون

http://www.bananews.ir/روز گذشته سید کمال الدین میرهادی به همراه معاونین اداره کل تعاون از طرح های مسکن فرهنگیان ناحیه ۱ و ۴ مسکن ایریسا و پرشیا فلز بازدید کرد .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وی در جریان بازدید از طرح های مسکن شرکت تعاونی فرهنگیان گفت: فرهنگیان از اقشار تلاشگر و تاثیرگذار جامعه هستند و برخورداری از مسکن مطلوب ومناسب حق جامعه فرهنگی ما می باشد.

سرپرست اداره کل تعاون استان اصفهان در ادامه با اشاره به این که همه ی ما در طول زندگی خود از تعلیم و تعلم آموزش و پرورش بهره مند شده ایم گفت: به پاس زحمات این قشر، شرکت تعاونی های فرهنگیان با رعایت اصول و ضوابط قانونی خدمات خوبی را به اعضای خود ارائه می کنند.

به گزارش بنانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون استان اصفهان، میرهادی در طی بازدید خود از شرکت تعاونی مسکن پرشیا فلز که با حضور مسئولین این شرکت بین المللی برگزار شدگفت: امیدواریم که در سال جهاد اقتصادی امکان استفاده از تجربیات شرکت پرشیا فلز در بخش تعاون فراهم گردد. وی ابراز امیدواری کرد: در جلسه ای با حضور مسئولین شرکت، امکان انجام کارهای مشترک در قالب تعاونی در گرایش صنعت و ارائه خدمات مهندسی ایجاد گردد .

در ادامه بازدید از طرح های شاخص افتتاحیه در هفته تعاون سرپرست اداره تعاون و هیئت همراه از شرکت تعاونی تلاشگران صبح زنده رود که در زمینه انتقال و جابجایی مسافران شهر بهارستان به اصفهان فعالیت می کند ؛ بازدید نموده و از نزدیک مسائل و مشکلات این شرکت را بررسی کردند.

سید کمال الدین میرهادی با اشاره به پتانسیل های موجود در بخش تعاون به اعضای این شرکت قول داد تا در چارچوب ضوابط قانونی نسبت به ارائه تسهیلات و رفع مشکلات این شرکت اقدام نماید.

 

    نظرات