مسیر صادرات در سبزه میدان هموار می‌شود/ توجه شهرداری به میادین تبریز

مسیر صادرات در سبزه میدان هموار می‌شود/ توجه شهرداری به میادین تبریز

به گزارش شهریار، جلسه همفکری و تبادل نظر در راستای توسعه و بهسازی سبزه میدان و تقویت زیرساخت‌های بزرگترین محل توزیع سبزی و صیفی جات شمالغرب کشور در محل اتاق جلسات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با حضور سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز تشکیل شد.

ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اشاره به مشکلات موجود در سکوهای سبزه میدان و اقداماتی را که تاکنون جهت رفاه حال سبزی و صیفی کاران از سوی سازمان انجام شد، به همراه طرح‌های تدوین شده سازمان را مطرح کرد و در خصوص آن همفکری و تبادل نظر شد.

محمدی اقدامات چشمگیر صورت گرفته در سبزه میدان را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: این اقدامات کافی نیست زیرا با رشد جمعیت و فزاینده خودروها بدنبال طرح مدون برای تبدیل سبزه میدان به بزرگترین محل توزیع سبزی، صیفی جات و مایحتاج عمومی مردم در شمال غرب کشور هستیم.

کریم صادق زاده سخنگو و دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی تبریز، بعد از استماع و توضیحات در مورد طرح‌های ارائه شده مدیرعامل سازمان، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته در سبزه میدان ابراز امیدواری کرد: حرکت بزرگی در این مرکز بزرگ اقتصادی شروع شده که چندین بار از مجموعه سبزه میدان بازدید و به عنوان دبیر کمیسیون خدمات شهری در صحن شورا نیز از برنامه‌های تدوین شده حمایت نموده است و نهایتاً بودجه‌های لازمه نیز تصویب شده است.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های تدوین شده گام مؤثری در راستای خدمت رسانی به شهروندان، در سال جهش تولید، مسیر برای صادرات نیز در سبزه میدان هموار می‌شود تا بتوانیم از تولیدکننده گان داخلی نیز حمایت ویژه داشته باشیم و این مهم هدیه‌ای برای شهروندان عزیز خواهد بود.

صادق زاده تاکید کرد: ما نیز در مجموعه شورا از برنامه‌های مدیرعامل این سازمان حمایت قاطع خواهیم داشت تا کمبودهای سازمان جهت نیل به اهداف عالیه برطرف شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان خاطرنشان کرد: اجرای همچنین طرح‌هایی در اولویت برنامه‌های شورای تبریز است که می‌تواند تبریز اولین‌ها را در دنیا مطرح کند.

در ادامه رئیس جهاد کشاورزی استان نیز ضمن ابراز قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان میادین در سبزه میدان، که خروجی آن اعلام رضایت و دلگرمی سبزی و صیفی کاران شده است افزود: قطع یقین اجرای برنامه‌های تدوین شده سازمان می‌تواند این مرکز را به قطب صادرات محور نیز تبدیل کند و ما نیز حمایت خود را از تقویت زیر ساخت‌های سبزه میدان اعلام می‌کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات