تبدیل خانۀ لطفی به موزۀ آثار خوشنویسی استاد ملک‌زاده

شهردار کرمان خبر داد:

تبدیل خانۀ لطفی به موزۀ آثار خوشنویسی استاد ملک‌زاده

شهردار کرمان گفت: خانۀ لطفی که در مجاور اکونورموزه حیاتی قرار دارد، با همکاری یکی از بانک‌ها خریداری، مرمت و به موزۀ آثار خوشنویسی استاد ملک‌زاده تبدیل خواهد شد.

به گزارش کرمان‌‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور رییس و سایر اعضای شورا برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با بیان این‌که خانۀ لطفی، دارای کاشی‌کاری و گچ‌بری‌های منحصربه‌فردی است که البته بخشی از آن تخریب شده است، گفت: تملک و مرمت این خانۀ تاریخی، در دستور کار قرار دارد و پس از مرمت، به موزۀ آثار خوشنویسی استاد ملک‌زاده تبدیل خواهد شد.

شهردار کرمان همچنین گفت: آسفالت معابر شهر کرمان نیز به‌زودی لکه‌گیری خواهد شد.

عالم‌زاده افزود: با توجه به این‌که بارندگی‌های اخیر موجب تخریب آسفالت برخی معابر شهر شده است؛ به‌زودی لکه‌گیری آسفالت معابر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص آرامستان جدید کرمان نیز گفت: امیدواریم با همکاری مدیریت ارشد استان، مشکل معارض آرامستان جدید هرچه زودتر برطرف شده و آرامستان شهر کرمان انتقال یابد.

شهردار کرمان همچنین بار دیگر قطع درختان در آرامستان فعلی شهر کرمان را تکذیب کرد و گفت: برای ساخت قبور تاکنون هیچ درختی قطع نشده و قبور بین درختان ساخته شده است.

عالم‌زاده به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهر کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق با تراکم تابلو روبه‌رو هستیم که برخی تابلوهای این نقاط، در سایر قسمت‌های شهر نصب خواهد شد.

وی افزود: در برخی جاها نیز تابلوهای قدیمی جمع‌آوری و تابلوهای جدید جایگزین خواهد شد.

عالم‌زاده دربارۀ معضل سگ‌های بدون صاحب هم به برگزاری جلسه با سایر همکارانش در این رابطه اشاره کرد و گفت: متأسفانه صورت‌مسألۀ سگ‌های بدون صاحب ساده است، اما حل این مشکل چندان آسان نیست.

شهردار کرمان در پایان با یادآوری روز و هفتۀ کارگر گفت: بسیاری از کارکنان مجموعۀ شهرداری را کارگران تشکیل می‌دهند که ضمن تبریک فرا رسیدن هفتۀ کارگر به این عزیزان، از زحمات تمام آن‌ها سپاسگزارم.

عالم‌زاده همچنین نهم اردیبهشت‌ماه، روز شوراها را نیز به اعضای شورای اسلامی شهر کرمان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد اعضای شورا هم‌چنان با همدلی، در ادامۀ مسیر نیز برای شهر و شهروندان کرمانی منشأ خیر و برکت باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات