آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی پارک های سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی پارک های سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز شهردار منطقه۲ با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از سوی حوزه فضای سبز این منطقه، عملیات بهسازی و ساماندهی ۳۲ پارک موجود تحت پوشش حوزه در چند آیتم مختلف آغاز شده است.

شهردار منطقه ۲ در ادامه افزود: با توجه به اینکه اکثر تفرجگاه های عظیم شهری همچون پارک شمیم پایداری، پارک جنگلی صائب تبریزی، پارک بهاران، پارک پلیس پرواز و... در حوزه این منطقه قرار گرفته و در فصول مختلف سال مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد، عملیات رفع نواقص، ساماندهی و بهسازی و همچنین تجهیز پارک های تحت پوشش این منطقه، توسط حوزه فضای سبز آغاز شده است.

بنابه گفته خوشنواز، رسیدگی به آلاچیق ها، مبلمان و وضعیت روشنائی، تعمیر و رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی، تعویض و مرمت کف پوش ها و تعمیر وسایل ورزشی و وسایل بازی کودکان و همچنین رفع المان های زائد از محوطه پارک ها از اهم برنامه های ساماندهی حوزه فضای سبز شهرداری منطقه ۲ بشمار می آید.

خوشنواز اضافه نمودن و نصب نیکمت ها و سطل های جدید زباله را از سایر مواردی برشمرد که در عملیات بهسازی و ساماندهی فضاهای سبز شهری برای استفاده بهینه شهروندان از این فضاها، به اجرا درآمده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات