همکاری امورهای منابع آب اسلامشهر و رباط کریم برای صیانت از منابع...

مدیران امور منابع آب اسلامشهر و رباط کریم بر لزوم همکاری مشترک برای صیانت از منابع آبی مشترک به ویژه رودخانه ها تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، جلسه مشترک فیمابین مدیران و کارشناسان امورهای منابع آب شهرستان اسلامشهر و رباط کریم با حضور روسای گروه حفاظت و بهره برداری از منابع آبهای سطحی و گروه حفاظت از رودخانه ها در محل امور منابع آب شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.

در این جلسه امیرسالار خلجی مدیر امور منابع آب شهرستان اسلامشهر با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی بین امورات منابع آب اسلامشهر و رباط کریم اظهار داشت: اعمال حاکمیتی قانون توزیع عادلانه آب در محدوده بستر و حریم رودخانه ها ی کرج و سیاه آب به جهت قرارگیری در مرز بین دو شهرستان مستلزم تعامل و تحقق اقدامات یکپارچه و هماهنگ دو امور خواهد بود و امور منابع آب اسلامشهر آمادگی لازم را برای مشارکت در حدود صلاحیت های قانونی دارد.

همچنین " مرتضی عابدی طورانی" نیز تصریح کرد: جلسه حاضر با هدف هم افزایی و ایجاد هماهنگی به منظور تصمیم گیری و حل و فصل مشکلات رودخانه های مرزی تشکیل شده است که انتظار می رود تا هر دو امور از کلیه ظرفیت های خود برای برخورد با تصرفات غیر قانونی و برداشت های غیر مجاز از منابع آب در محدوده بستر و حریم رودخانه های کرج و سیاه آب استفاده نمایند.

در ادامه با توجه به موضوعات مطروحه تصمیمات متعددی در راستای همکاری امورات منابع و مجموعه ستادی اخذ شد که از جمله این موارد همکاری امورات فوق جهت لایروبی رودخانه کرج، آزادسازی تصرفات بستر رودخانه مزبور با رعایت صلاحیت محلی مراجع قضایی و انتظامی در شهرستان، جلوگیری از برداشت غیر مجاز و اخذ اسناد مالکیت بستر رودخانه کرج می باشد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات