زنده یاد قلیزاده تا پای جان برای مردم زحمت کشید

زنده یاد قلیزاده تا پای جان برای مردم زحمت کشید

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در حاشیه مراسم چهلم آتش پاد دوم محمد قلیزاده در جمع آتش نشانان حاضر در وادی رحمت با اشاره به ایثار آن مرحوم، اظهار کرد: ضایعه از دست دادن چنین فرمانده و مدیری را به همه مردم تبریز، به خصوص خانواده ایشان و مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تسلیت می گویم.

او ادامه داد: همانطور که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نحوه فرماندهی آقا مهدی باکری را دقیقا به تصویر کشیده و می فرمودند که ایشان همیشه پیشرو بوده اند، مرحوم قلیزاده نیز از جمله مدیرانی بود که پیشرو بود و ما چنین مدیر و فرماندهی را از دست دادیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: نوع مدیریت مرحوم قلیزاده برای همه ما الگو است چراکه ایشان در دوران مسئولیت های خود همیشه برای مردم و رفاه خلق خدا زحمت کشیده بود.

او افزود: ما نیز باید همچون این فرمانده ایثارگر، در مسئولیتی که داریم تا پای جان مایه بگذاریم و برای رفاه مردم زحمت بکشیم.

ایرج شهین باهر یادآور شد: ایثارگری مرحوم قلیزاده نشان داد مردانی هستند که هنوز در عرصه و میدان خدمت به مردم حضور دارند و تا پایان جان برای سلامتی مردم و سربلندی مملکت خود زحمت می کشند.

آتش پاد دوم محمد قلیزاده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار داشت، ۴۰ روز قبل بر اثر ابتلا به این بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات