شورای شهر و شهرداری تبریز در موضوع کرونا پای کار بود

شورای شهر و شهرداری تبریز در موضوع کرونا پای کار بود

به گزارش شهریار، غلامحسین مسعودی ریحان در نطق میان دستور خود اظهار داشت:  مبالغی برای ضدعفونی در سطح شهر توسط شوراها تصویب شده و تنها شورای شهر تبریز ۱۰ میلیاردتومان  برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه اعضای شورا در نقاط مختلف استان و کشور بدون کوچکترین چشم داشت به وظایف خود عملکرد اند گفت: به عنوان رئیس شورای استان از زحمات اعضای شورا ها تشکر می‌کنم بهترین نیروهای شهرداری و شورا به کرونا مبتلا شده اند و این نشان از پای کار بودن شورا است.

مسعودی ریحان افزود: هفته کارگر را به تمام کارگران و کارگران شهرداری تبریک می‌گویم‌ و امیدوارم‌نگرش به کارگران تغییر یابد.

وی با اشاره به اینکه حق و حقوق کارگران نصف تورم‌سالانه پرداخت می‌شود  تاکید کرد: در تصمیم گیری حداقل دستمزد کارگران نماینده کارگران حداقل دستمزد را امضا نکرده اما این امضا نکردن موجب تغییری نشد و به حرف و نظر آنها توجهی نمی‌شود .

وی با بیان اینکه تشکل های کارگری از حقوق کارگران حمایت نمی‌کنند گفت: فرهیخته‌ ترین‌افراد جامعه‌ که هنرمندان هستند چندماه است که درآمدهایشان تحت تاثیر قرار گرفته که باید به آنها توجه کرد. اگر امکان‌داشته باشد از بودجه فرهنگی و هنری شهرداری برای کمک به هنرمندان پرداخت شود.

وی اضافه کرد: از اعضای شورای شهر تبریز و شوراهای استان بابت تشکیل جلسات مجازی تشکر می‌کنم که یک دقیقه از وظایف خود کوتاهی نکردند و در تمام‌ شرایط‌ کمک حال مردم‌بوده‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات