راه‌اندازی «پویش مردمی هزارویک‌دست» در جهت حمایت از قشر کارگر

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد:

راه‌اندازی «پویش مردمی هزارویک‌دست» در جهت حمایت از قشر کارگر

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از راه‌اندازی پویشی با عنوان «پویش مردمی هزارویک‌دست» به‌منظور حمایت از قشر کارگر خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محمد جهانشاهی با بیان این‌که کارگرانی که به‌صورت روزمزد کار می‌کنند، در اولویت این پویش قرار دارند، به وضعیت راکد ماندن بعضی از مشاغل ازجمله کارگری روزمزد اشاره کرد و گفت: کارگران ساختمانی شرایط سختی را پشت سر می‌گذرانند که باید به‌نوعی از آن‌ها حمایت شود.

وی با تأکید بر این‌که کارگران ساختمانیِ روزمزد، در اولویت این پویش قرار دارند، گفت: زنان سرپرست خانوار نیز که به‌نوعی کسب‌وکار خود را در شرایط موجود از دست داده‌اند، در اولویت قرار دارند.

جهانشاهی افزود: «پویش مردمی هزارویک‌دست»، پویشی شهروندی است که در این پویش، مردم در راستای حمایت از قشر کارگر و به‌ویژه کارگران روزمزد، پا به میدان بگذارند و با حفظ کرامت و شرافت، برای این قشر زحمتکش، کارهایی را تعریف کنند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان با اشاره به این‌که در این پویش، مردم شرایط نیاز به کار قشر کارگر را در جامعه فراهم خواهند کرد، گفت: کارهای کوچکی چون باغبانی در باغ و باغچه، تمیز کردن کردن مجتمع مسکونی و انجام کارهای بنّایی کوچک را می‌توان تعریف کرد که بر این اساس، کارهای خیلی زیادی ازسوی مردم به سمت کارگران روزمزد روانه خواهد شد.

جهانشاهی افزود: به‌دنبال آن هستیم تا مردم برای کارگران کار تعریف کرده و فضایی برای کسب‌وکار این قشر نیازمند ایجاد کنند.

وی ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش گفت: تاکنون، حرکت‌های مردمی در کرمان خوب بوده و این‌بار نیز مطمئن هستیم مردم همراهی خواهند کرد تا هیچ کارگری بیکار نماند.

جهانشاهی از آغاز این پویش همزمان با روز کارگر و شروع  ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این پویش ادامه دارد و دائمی خواهد بود.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات