عملیات باکس گذاری و لایروبی مهرانه رود به انجام رسید

عملیات باکس گذاری و لایروبی مهرانه رود به انجام رسید

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز شهردار منطقه۲ با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از سرریز آبهای سطحی حاصل از بارندگی به معابر و طرفین کانال مهرانه رود و همچنین مسیر پرتردد استاد شهریار، عملیات باکس گذاری داخل کانال مهرانه رود از پروژه های فرامنطقه ای واقع در حوزه شهرداری منطقه ۴، به انجام رسید.

وی اجرای این عملیات را که توسط معاونت فنی عمرانی شهرداری منطقه ۲ از مقابل جاده سبزیکاران و در امتداد کانال مهرانه رود به انجام رسیده است، بطول ۲۷۰ متر عنوان کرد.

خوشنواز همچنین در ادامه توضیحات خود در خصوص هزینه عملیات عمرانی باکس گذاری مهرانه رود اظهار داشت: انجام این پروژه ۲۰ میلیارد ریال هزینه دربرداشته است که علاوه بر زیباسازی از لحاظ چشم انداز و منظر شهری و بهینه سازی داخل کانال، گام مهمی در خصوص هدایت صحیح آب های سطحی محسوب می شود.

شهردار منطقه ۲ تبریز با توجه به آغاز فصل بارندگی، درباره انجام لایروبی داخل کانال مهرانه رود نیز توضیحاتی ارائه کرد.

وی در این باره گفت: با توجه به قرار گرفتن کانال مهرانه رود در مرکز شهر تبریز، شهرداری منطقه ۲ همچنین برای سهولت تردد شهروندان از مسیر استاد شهریار و برای جلوگیری از سرریز سیلاب های حاصل از بارش های بهاره به معابر، اقدام به لایروبی داخل این کانال عظیم نیز کرده است.

خوشنواز طول این عملیات را که در حوزه منطقه ۴ قرار گرفته و توسط معاونت فنی عمرانی منطقه ۲ به انجام رسیده است، ۷۰۰ متر اعلام کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات