شهردار شیراز نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت

شهردار شیراز نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در متن پیام مهندس اسکندرپور آمده است: سهیم کردن مردم در تصمیم گیری ها و امور کلان جامعه یکی از مهم ترین برکات بزرگ انقلاب بود که با تشکیل و استقرار شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نماد مردم سالاری دینی عینیت یافت.
شورای اسلامی شهر مظهر و سمبل مشارکت و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود است و تصمیمات خردمندانه منتخبان شهروندان در پارلمان محلی، تاثیری شگرف بر حرکت شهرها در مسیر دستیابی به افق روشن توسعه دارد.
جایگاه بی بدیل شورای اسلامی شهر در تصمیم گیری و تصمیم سازی برای پیشبرد اهداف و توسعه  پایدار شهری شیراز، نقش این نهاد را به‌ عنوان اتاق فکر برنامه ریزی رویدادها و اقدامات شهری بیش از پیش نمایان می سازد و با نگاهی به اقدامات و تصمیمات دور پنجم شورای اسلامی شهر می توان دریافت که این تصمیمات شیراز را در مسیر جدیدی از توسعه با تکیه بر دیدگاه انسان محور که منجر به ارتقاء کمی و کیفی زندگی شهروندان می شود قرار داده است.
نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی که مصداق آیه شریفه (و امرهم شورا بینهم) را به اعضای شورای اسلامی شهر شیراز تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم با همگامی و همدلی دوشادوش یکدیگر، توسعه و پیشرفت این کلانشهر را تسریع بخشیم. همت شما در آبادانی شیراز و تحقق خواسته های شهروندان را ارج می نهم و برایتان آرزوی توفیق روزافزون، سربلندی و سلامتی را از درگاه خداوند متعال خواستارم. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات