ناوگان اتوبوسرانی شیراز تا «سفید» شدن وضعیت تعطیل خواهد بود

ناوگان اتوبوسرانی شیراز تا «سفید» شدن وضعیت تعطیل خواهد بود


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حسن شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به تعطیلی دوماهه این ناوگان حمل‌ونقل شهری در پی شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: بنا بود که از ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار اتوبوس‌های شهری را داشته باشیم، اما با توجه به وضعیت چند روز گذشته و بازگشایی اصناف مختلف و شرایطی که پیش آمد تا زمانی که خط منحنی شیوع کرونا در شهر شیراز به وضعیت مطلوبی نرسد و به سبب اینکه سهم شیوع ویروس در حوزه حمل‌ونقل ۲۷ درصد است، بنا به تصمیم شهرداری همچنان شاهد تعطیلی کار اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها خواهیم بود.
وی بابیان اینکه سازمان اتوبوس‌رانی زیرمجموعه شهرداری است، افزود: طرف قرارداد ما بهره‌برداران هستند، نه رانندگان و لذا ما موظف به پرداخت حداقل ۵۰ درصد حقوق به بهره‌برداران هستیم که این بودجه از سوی شهرداری تامین می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز تاکید کرد: در هفته گذشته و با بازگشایی صنوف تصور شد که اوضاع عادی است، اما واقعاً این‌گونه نیست و شرایط در این چند روز بدتر شده است. لذا شهروندان باید با رعایت بیشتر قوانین بهداشتی و ماندن در خانه به حل شدن هرچه بهتر و سریع‌تر مشکل کمک کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات