بهره‌برداری از پاسگاه نیروی انتظامی در توس ۸۱ در نیمه مرداد ماه

بهره‌برداری از پاسگاه نیروی انتظامی در توس ۸۱ در نیمه مرداد ماه

بهره‌برداری از پاسگاه نیروی انتظامی در توس ۸۱ در نیمه مرداد ماه

مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه طی مذاکره‌ شهردار با نیروی انتظامی، بنا شد که شهرداری نسبت به تامین منابع مورد نیاز برای ایجاد کلانتری نیروی انتظامی اقدام کنند که امید داریم ظرف نیمه مرداد ماه سال جاری با تامین منابع، این پاسگاه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسانی شهرداری مشهد، مجتبی شاکری روش در حاشیه بازدید شهردار از توس ۸۱، اظهار کرد: در جلسه امروز مشکلات مهمی با شهردار مشهد مطرح شد تا مورد پیگیری قرار گیرد.
وی افزود: مهم‌ترین موضوعات این جلسه مسائل پیرامون زمین مربوط به شرکت تعاونی بود که رها بودن آن در این منطقه برای مردم ایجاد مشکل کرده و قرار شد با حضور متولیان از جمله دستگاه قضایی و به نوعی متولیان شرکت تعاونی این موضوع بررسی و برای آن تعیین تکلیف شود.
مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری شهرداری مشهد بیان کرد: موضوع دیگری در رابطه با ایجاد پاسگاه نیروی انتظامی برای افزایش امنیت این منطقه بود که خوشبختانه طی مذاکره‌ شهردار با نیروی انتظامی، بنا شد که شهرداری نسبت به تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل این مهم اقدام کنند که امید داریم ظرف نیمه مرداد ماه سال جاری با تامین منابع پاسگاه نیروی انتظامی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
شاکری روش خاطرنشان کرد: از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه می‌توان به مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب و آب‌های سطحی اشاره کرد که بنا شد با تشکیل جلسه‌ای با مدیرعامل آبفای روستایی تا ظرف هفته آینده این موضوع بررسی شود.
وی اضافه کرد: همچنین موضوعات مختلف دیگری از طرف ساکنین مطرح شد که در این جلسه مورد به مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت که بخشی از آن بر عهده شهرداری مشهد و بخش دیگر از طریق اعضای ستاد بازآفرینی با حضور استاندار تا ۱۰ روز آینده پیگیری خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری شهرداری مشهد در رابطه با خرید ۳۰ ون برای تردد ساکنین این منطقه، گفت: یکی دیگر از درخواست‌های ساکنین این محله موضوع خطوط مینی بوس بود که خواسته مردم را نیز تامین نمی‌کرد؛ خوشبختانه شهرداری و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تا سه ماه آینده به ظرفیت مینی بوس های این محله اضافه خواهد کرد.
شاکری روش بیان کرد: این خطوط از توس ۹۳ به میدان فردوسی متصل خواهد شد تا مسیر به حرم مطهر برای ساکنین این منطقه به سهولت صورت گیرد.
گفتنی است که خطوط قبل که مربوط به مسیر توس به صیاد شیرازی بوده به قوت خود باقی خواهد بود.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات