بهسازی جاده حسن‌آباد، شاه‌بیت همراهی شورای پنجم  ...

بهسازی جاده حسن‌آباد، شاه‌بیت همراهی شورای پنجم ...

 بهسازی جاده حسن‌آباد، شاه‌بیت همراهی شورای پنجم با حوزه صنعت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مسعود مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در حاشیه دیدار با رئیس شورای شهر مشهد، که به مناسبت هفته شوراهای شهر و روستا انجام شد، اظهارکرد: شورای پنجم شهر مشهد یکی از پویاترین شوراها بوده و با رصد حوزه کاری مرتبط با شهرک های صنعتی، شاهد اتفاقات بسیار خوب و طرح‌های زیربنایی مناسبی در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه در این دوره عنایت و همراهی بسیار خوبی از سوی شورای شهر با بخش صنعت، صنعتگران و کارآفرینان شکل گرفته است، گفت: شاه بیت این تعامل و همراهی، بهسازی جاده حسن‌آباد برای شهرک صنعتی توس بود که گره 10 ساله را باز کرد؛ اقدامی که با تدبیر در سطح استان و عزم خوب مدیریت شهری اتفاق افتاد و آبروی حوزه تولید و شهر مشهد شد.

مهدی‌‎زاده خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های شورای شهر و مدیریت شهری مشهد در سال جاری، ساماندهی کشف‌رود است؛ اقدامی که بدون شک کارنامه مثبتی را برای شورای پنجم شهر مشهد رقم خواهد زد.

وی افزود: با اراده حاکم بر شورای شهر مشهد و مدیریت شهری، بدون شک تا سال 1400 اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم سایر ارگان‌ها نیز با رویکرد حمایتی نسبت به تامین و تجهیز منابع اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات