دو بوستان در منطقه چهار ساخته شده است

طی سال گذشته؛

دو بوستان در منطقه چهار ساخته شده است

شهردار منطقه چهار کرمان از ساخت دو بوستان در این منطقه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محمدحسین مؤمنی ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های این منطقه در سال گذشته گفت: در سال گذشته بوستان «زریسف» واقع در خیابان شهدا به متراژ 5000 مترمربع و بوستان «امید» واقع در شهرک صنعتی به متراژ 2700 مترمربع ساخته شده است.

وی از گل‌کاری، کاشت درخت و نورپردازی بوستان‌های جدیدالااحداث این منطقه ازجمله بوستان «آلاله»، «امید»، «زریسف»، «پهلوان»، «فرهنگ»، «هشت‌بهشت» و «طبیعت» خبر داد و گفت: همچنین در سال گذشته در بوستان‌های «آلاله»، «امید»، «پدر»، «فروغ»، «توکل‌آباد»، «ایرانمنش»، «نیلوفر»، «هشت‌بهشت»، «طبیعت»، «فرهنگ»، «هشت‌بهشت»، «پردیس»، «ایرانمنش»، «گلستان» و «عصای سفید» و بلوار 22 بهمن، محوطه روبه‌روی بیمارستان افضلی‌پور و مدرسه نابینایان، وسایل بازی نصب شده است.

مؤمنی با اشاره به اجرای جشنوارۀ تابستانی 20-20 در بلوار 22 بهمن طی سال گذشته گفت: هفت اِلمان در نقاط مختلف این منطقه ازجمله بلوار ساوه، سه‌راه شاهزاده محمد، بوستان عصای سفید، پارک پدر، بلوار شهرک صنعتی، زیرگذر پژوهش، دریاچه پردیسان قائم (عج)، میدان خواجو و پل فجر نصب شده است.

وی از اجرای طرح «محلۀ زیبا» در تمام محله‌های این منطقه در سال گذشته خبر داد و گفت: کاشت 444 هزار و 85 نهال فصلی، 3684 اصله درخت و 1429 اصله درختچه، تسطیح 6446 مترمربع زمین‌های خالی و جمع‌آوری 1912 مترمکعب خاک‌ونخاله طی مدت‌زمان مذکور در این منطقه انجام گرفته است.

شهردار منطقه چهار از لکه‌گیری آسفالت 17 هزار و 963 مترمربع از معابر این منطقه طی سال گذشته خبر داد و افزود: 292 فقره پروانه ساختمانی در سال گذشته در منطقه چهار صادر شده است.

مؤمنی همچنین از 10 هزار و 681 مترمربع زیرسازی، 4950 متر جدول‌گذاری و 2559 مترمربع فرش موزاییک در معابر این منطقه طی سال گذشته خبر داد.

م.ا

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات