دارندگان چاه‌های مشمول فرم یک، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت...

مدیرحفاظت و بهره‌برداری منابع آب شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: دارندگان چاه‌هایی که مشمول فرم یک هستند و تا کنون اقدام به تکمیل مدارک خود نکرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به تکمیل مدارک، قانونمند کردن فعالیت خود و اخذ پروانه بهره‌برداری اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان، مهندس عبدالحمید کمالی در خصوص صدور پروانه بهره‌برداری چاه‌های فرم یک، اظهار کرد: چهار هزار و چهار چاه‌ که که مشمول پروانه بهره‌برداری هستند در قالب چاه‌های فرم یک شناسایی شد.

وی با ذکر این نکته که چاه‌های محفوره قبل از سال 85 به عنوان چاه‌های فرم یک شناخته می‌شوند، عنوان کرد: دو هزار و 700 نفر از میان تمام چاه‌های فرم یک اقدام به ثبت نام و تشکیل پرونده کردند که برای  هزار و 100 مورد، فرم اعلام وضعیت صادر شده است.

مدیرحفاظت و بهره‌برداری منابع آب شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با بیان اینکه افرادی که دارای فرم اعلام وضعیت هستند باید مجموعه اقداماتی را برای اخذ پرونده انجام دهند، ادامه داد: پیگیری اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای بر روی اراضی زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی، نصب تجهیزات شامل موتور و پمپ بر اساس مجوز صادر شده (با اولویت نصب الکترو موتور و برقی کردن چاه) و نصب کنتور بر روی چاه از جمله اقداماتی است که باید برای اخذ پروانه‌ بهره‌برداری انجام شود.

کمالی تشریح کرد: دارندگان چاه‌هایی که مشمول فرم یک هستند و تا کنون فرم اعلام وضعیت دریافت نکرده‌اند نیز با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به تکمیل مدارک و قانونمند کردن فعالیت خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات تابعه شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در شهرستان‌ها آمادگی ارائه توضیحات و راهنمایی‌های لازم به متقاضیان محترم را دارند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات