249 شهروند در بارندگی روز گذشته با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: در بارندگی های روزی که گذشت، کارشناسان پاسخگو و ثبت پیام این مرکز، پیام های شهروندان را دریافت و برای اقدام به سازمان مدیریت پسماند ها ارجاع دادند.
رحمانی ادامه داد: 249 شهروند در بارندگی روز گذشته با این سامانه تماس برقرار کردند که بیش از نیمی از آن مربوط به رفع تجمع آب ناشی از بارندگی در سطح شهر بود.
وی گفت: از این مجموع تماس ها 116 مورد جهت رفع آب گرفتگی و سیلاب در سامانه ثبت و به سازمان مدیریت پسماندها ابلاغ شد.
رحمانی یادآور شد: به گفته امینی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندها؛ پیام های دریافتی از سوی سامانه 137 در اولویت کار این سازمان قرارگرفت و سریعا رسیدگی و اقدامات لازم انجام شد.
پایان پیام .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات