تداوم عملیات عمرانی در تعریض جاده ارومیه به اشنویه

تداوم عملیات عمرانی در تعریض جاده ارومیه به اشنویه

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت : آغاز تعریض جاده ارومیه به اشنویه (حد فاصل ارومیه تا ایستگاه راه آهن)، این سازمان با هماهنگی معاونت فنی و عمرانی شهرداری در کمترین زمان ممکن، فاز عملیاتی این پروژه را آغاز کرده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان  نوری در بازدید از این پروژه گفت: طی هماهنگی صورت گرفته در خصوص ارائه دتایل اجرایی و تعیین عرض باند رفت و برگشت توسط مدیریت اداره راه و شهرسازی ارومیه عملیات تعریض این پروژه از ابتدای جاده ارومیه به اشنویه تا ایستگاه راه آهن ارومیه توسط عوامل فنی سازمان در مرحله اجرا قرار گرفته است.

نوری در ادامه گفت : این پروژه جمعاً به طول 6500 متر (3250 متر باند رفت و 3250 متر باند برگشت) توسط عوامل فنی و اجرایی سازمان در حال خاکبرداری و اجرای لایه های روسازی می باشد و هم اکنون عرض موجود این باند از آکس بطور متوسط 4/5 تا 6 متر است که پس از تعریض، عرض آن به 10/5 متر و پس از اتمام عملیات،کل عرض طرفین به 21 متر افزایش خواهد یافت .

وی با اشاره به وجود نهرهای زراعی کشاورزان جهت آبیاری در این پروژه گفت : طی هماهنگی های بعمل آمده با اداره آب منطقه ای،واحد ابنیه این سازمان با رعایت مشخصات فنی،مسیر این نهرها را با لوله گذاری و احداث کانال سنگی در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین نوری در ادامه افزود : به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی به تاسیسات زیرزمینی اعم از لوله نفت،گاز و فیبر نوری... در این راستا سازمان با شرکتهای خدمات رسان جلساتی در جهت هماهنگی و بررسی مسیر این پروژه برگزار نموده است.

رئیس سازمان بیان داشت : واحد نقشه برداری این سازمان با استفاده از تجارب خود توانسته است پروفیل های طولی و عرضی این پروژه را در کوتاهترین زمان با دقت و حساسیت بالا مشخص و اجرا نماید.

وی یکی از اقدامات مهم در جهت ایمن سازی مسیر برای تردد عابران پیاده و وسائط نقلیه را تهیه و نصب علائم هشدار دهنده و ایمنی دانست که این مهم پس از تصویب پلان ایمنی مسیر توسط اداره راه و شهرسازی و پلیس راه استان در مرحله اجراست.

نوری در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه عوامل سازمان از تلاشهای این عزیزان در راستای ارائه خدمات عمرانی به شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات