فضای تعلیم و تربیت، تعطیل بردار نیست/ اراده  ...

فضای تعلیم و تربیت، تعطیل بردار نیست/ اراده ...

فضای تعلیم و تربیت، تعطیل بردار نیست/ اراده معلمان راه‌های جدیدی در عرصه آموزش ایجاد کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری، ظهر امروز و در حاشیه بازدید از مرکز تولید و ضبط آموزش الکترونیک متوسطه اول استان و همچنین نحوه آموزش در کلاس‌های مجازی، در یکی از این کلاس‌ها به شکل ویدئوکنفرانس حضور پیدا کرد و با دانش‌آموزان به گفتگو پرداخت.

حیدری در این برنامه با تبریک هفته معلم، از زحمات و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش و مربیان مدارس که برای موفقیت دانش‌آموزان عزیز تلاش می‌کنند و با برنامه‌ریزی مناسب، اهداف خود را پیش می‌برند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا شرایط بسیار خاصی را به ما تحمیل کرده است، گفت: با این وجود، اراده جامعه ما و بویژه جامعه فرهنگی و نیز احساس مسئولیت دانش‌آموزان، راه‌های جدیدی را باز کرده تا کاستی پیش‌آمده در فضای تعلیم و تربیت را جبران شود.

رئیس شورای شهر مشهد تاکید کرد: فضای تعلیم و تربیت تعطیل‌بردار نیست و الان هم با وجود محدودیت‌ها، از هر فرصتی برای ادای این رسالت استفاده می‌شود؛ آموزش، حرکتی است که پیوسته جریان دارد و تمامی فرآیندهای این حوزه، در شرایط کنونی نیز همچون گذشته ولی با سبک و سیاقی متفاوت اجرایی می‌گردند.

حیدری در ادامه صحبت‌های خود گفت: نگاه معلمان ما، توسعه و رشد و پیشرفت دانش‌آموزان است و این رویکرد برای آنها بسیار ارزشمند محسوب می‌شود؛ روز معلم فرصت مغتنمی است که از تلاش‌های بی‌بدیل این قشر زحمتکش و تاثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت، تقدیر بعمل آید.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله روز معلم یکی از خاطره‌انگیزترین مناسبت‌هایی است که برای هر سنی، تداعی‎‌کننده روزهای پرنشاط و پرجنب‌وجوش با زیبایی‌های کودکانه است؛ خلاء چنین فضایی در این روزها کاملا محسوس است ولی در عین حال دانش‌آموزان میتوانند مراتب تشکر و قدردانی خود را از راه های مجازی پیش ببرند.

حیدری در پایان گفت: به نمایندگی از همکاران شورای شهر و بویژه اعضای فرهنگی شورا، به تمام جامعه فرهنگیان این روز را تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم روز به روز شاهد اعتلاء کشور در این حوزه باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات