سردهنه کندلات در شهرستان رودبار آبگذاری شده است

نماینده امور آب مرکزی در حوزه منابع آب شهرستان رودبار از آبگذاری سردهنه کندلات در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان عمران مومنی مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقی آب منطقه ای گیلان و نماینده امور آب مرکزی در حوزه منابع آب شهرستان رودبار گفت ؛ سر دهنه کندلات رودبار آبگذاری شده است.

وی با بیان این خبر افزود : به علت بروز سیلاب های شدید سال قبل و تخریب غالب سردهنه های آبیاری شهرستان رودبار از جمله سردهنه کندلات با آغاز سال جاری بلافاصله نسبت به ترمیم و بازسازی این سردهنه اقدام کردیم .

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقی آب منطقه ای گیلان ادامه داد : جهت ترمیم سردهنه کندلات و با فعالیت یک ماهه دو دستگاه  بیل مکانیکی و یک دستگاه بولدزر و حمل مصالح بالغ بر 30 کامیون  سنگ، اجرای ایجاد نهر جدید به طول تقریبی  200 متر و لایروبی  آن  به طول  یک کیلومتر  به انجام رسید.

عمران مومنی نماینده امور آب مرکزی در حوزه منابع آب شهرستان رودبار با بیان خبر انجام آبگذاری سردهنه کندلات شهرستان رودبار گفت : هم اکنون  تعداد 5 دستگاه  بیل مکانیکی نیز در حال فعالیت لایروبی انهار شهرستان هستند و بر اساس برنامه ریزی از پیش انجام شده نیز در موعد مقرر آبگذاری انهار شهرستان رودبار بطور کامل انجام خواهد شد.

.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گیلان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گیلان

    شركت آب منطقه‌ای گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات