آبرسانی هفتیان به تفرش جزو بزرگترین پروژه‌های استان مرکزی است

آبرسانی هفتیان به تفرش جزو بزرگترین پروژه‌های استان مرکزی است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدعلی آقازاده" در آیین افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق استان که با حضور وزیر نیرو انجام شد، با اشاره به راه‌اندازی پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سطح کشور، بیان کرد: این پویش امیدواری در بین مردم را افزایش داده است و این حضور در استان‌ها و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها دلگرمی و امید مردم را بیشتر می‌کند.
وی تصریح کرد: سفر به استان‌ها و اطلاع رسانی درخصوص خدمات و تلاش‌هایی که علیرغم همه فشارهای سیاسی و اقتصادی توسط دولت انجام می شوند، اقدام مثبتی است و مردم باید از عملکرد دولت آگاه شوند.
استاندار مرکزی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ایران در مبارزه با کرونا کارنامه موفقی از خود نشان داد که زبانزد کشورهای دنیاست، در حالی که کشورهای مدعی قدرت و ثروت به شرایط ناچاری رسیدند و متاسفانه مردمشان مثل برگ خزان از بین رفتند، اما در ایران با هماهنگی و انسجام دولت و ملت بیماری تحت کنترل درآمد.
وی با اشاره به جلسه پنج ماه پیش مدیران استان با وزیر نیرو و بیان موضوعات مرتبط با صنعت آب و برق استان مرکزی تصریح کرد: در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد که بخشی از آنها تاکنون اجرایی شده است. دستور اجرایی ماده ۵۶ جهت انتقال آب از سد کوچری به ساوه انجام شده است و امیدواریم دستور انجام مراحل پایانی پروژه نیز داده شود و امسال شاهد اعمال این ماده برای پروژه انتقال آب به ساوه باشیم.
آقازاده تخصیص حقابه از سد ۱۵ خرداد دلیجان که مدیریت و منابع آب آن در اختیار استان قم است را مطالبه استان مرکزی دانست و گفت: در جلسه کمیته تخصیص آب وزارت نیرو موضوع مطرح شده است و خواستاریم که دستور تخصیص این حقابه ابلاغ شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات