پوشش 18 مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر باران در 24 ساعته گذشته/آتش نشانی رشت

پوشش 18 مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان شهر باران در 24 ساعته گذشته/آتش نشانی رشت

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- در 24 ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امداد رسانی و اطفای آتش در 18 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در شهر رشت توسط آتش نشانان و تیم های امداد و نجات 14 ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت .

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: 18 مـورد عملیات آتش نشانان جهت پوشش 2 مورد رها سازی حیوانات محبوس شده، 2 مورد تصادف خودروئی، 4 مورد محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و اتاق خواب، 4 مورد خدمات ایمنی و 6 مورد دیگر شامل: بصدا در آمدن آژیر خطر، حریق بیمارستان، حریق ضایعات، حریق مسکونی، بازدید ایمنی از حریق منزل مسکونی و کابل برق معابر از دیگر عملکرد آتش نشانان بوده است .

مومنی "در ادامه به حریق منزل مسکونی که در ساعت 20:15 دوشنبه 15 اردیبهشت 99 در بلوار شهید افتخاری-کوچه شهید مفتح رخ داد اشاره کرد و افزود: سریعا 6 آتش نشان بهمراه 2 دستگاه خودروی اطفایی خود را به محل حادثه رساندند و خوشبختانه در اسرع وقت آتش توسط آتش نشانان مهار شد که علت بروز حادثه در دست بررسی اعلام گردید .

همین گزارش حاکیست: تصادف خودروی سواری و گیر کردن راننده در ساعت 16:26 دقیقه در بلوار استاد معین رخ داد که 6 آتش نشان بهمراه دو دستگاه خودروبه محل حادثه اعزام شدند که قبل از رسیدن راننده مردی 21 ساله توسط شهروندان از خودرو خارج شد .

وی در پایان ضمن اشاره به تصادف خودروئی دیگر در ساعت 16:31 واقع در جاده جیرده ادامه داد: این حادثه که بعللی در پی برخورد دو خودروی پژو 206 و ایسوزو بوده موجبات محبوس و مصدوم شدن راننده خودروی206 را فراهم کرد که آتش نشانان پس از خارج نمودن خانم 52 ساله و تحویل به عوامل اورژانس و ایمن سازی محل حادثه به آشیانه بازگشتند .

شایان ذکر است: سازمان آتش نشانی رشت هم اینک با 14 ایستگاه آتش نشانی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که با توجه به آماده باش تمامی آتش نشانان حاضر در شیفت کاری، 16 افسر ارشد بطور شبانه روز در خدمت سازمان و شهروندان هستند که می بایست در تمامی رخداد های اعلام شده در محدوده ایستگاه های مربوطه سریعا به محل حوادث اعزام شوند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات