جوایز نفیس هفتگی به برگزیدگان چالش‌های مختلف کمپین "همه برای تندرستی" اهدا می‌شود

جوایز نفیس هفتگی به برگزیدگان چالش‌های مختلف کمپین "همه برای تندرستی" اهدا می‌شود

به گزارش شهریار، کمپین ورزشی "همه برای تندرستی" به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در دوران شیوع ویروس کرونا و تداوم حضور همشهریان در منزل برگزار می‌شود.

بهمن عبدی، معاون ورزشی این سازمان در خصوص برگزاری کمپین "همه برای تندرستی" اظهار داشت: درست است که امروز شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا و تداوم تعطیلی اماکن ورزشی هستیم اما تلاش می‌کنیم با ایجاد تغییر در سبک برگزاری فعالیت‌ها، بتوانیم به حفظ و ارتقای سطح نشاط و سلامت همشهریان کمک کنیم.

وی افزود: پیش از این برنامه‌ریزی‌های برای برگزاری کمپین "همه برای تندرستی" در ۵ بخش صورت گرفته بود اما مقرر شد ۲ بخش دیگر به چالش‌های این کمپین اضافه شود تا افراد با سلایق بیشتری بتوانند در آن شرکت کرده و از جوایز پیش‌بینی‌شده بهره‌مند شوند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: چالش دوچرخه‌سواری، چالش پیاده‌روی، بازی‌های بومی و محلی، چالش لیوان چینی، چالش شطرنج آنلاین، چالش دراز و نشست (در یک دقیقه) و چالش بشین‌پاشو یا اسکوات (در یک دقیقه)، هفت چالشی هستند که برای این کمپین در نظر گرفته شده است. داوری هر یک از این چالش‌ها توسط کارشناسان و بر اساس دستورالعمل‌های موجود انجام می‌شود.

عبدی در خصوص زمان آغاز ثبت‌نام و جوایز این کمپین گفت: ثبت‌نام در بخش‌های مختلف این کمپین برای عموم شهروندان رایگان بوده از ۱۵ اردیبهشت تا اسفندماه سال ۹۹ ادامه خواهد داشت. در این کمپین به صورت هفتگی جوایز نفیسی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در هر یک از چالش‌های کمپین "همه برای تندرستی" می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی و مراجع خبری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و مرجع اطلاع‌رسانی این کمپین در فضای مجازی از شرایط ثبت‌نام و روند برگزاری این چالش‌ها مطلع شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات