در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی انجام شد : آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت مهندسی و ساخت و ...

در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی انجام شد : آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت مهندسی و ساخت و ...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی در این مراسم گفت : جابجایی نیروها باعث ایجاد تحرک جدید در سازمان می شود و نیروی های تازه نفس می توانند با فکر و ایده جدیدتر باعث تسریع در انجام امور شوند .

وی با اشاره به خدمات شايسته مهندس علی علیمردانی معاون پیشین مهندسی و ساخت اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالی گفت: ايشان در طول خدمت صادقانه، در حوزه معاونت مهندسی و ساخت استان توانستند به خوبی پروژه ها را مديريت و اجرا كنند و با مديريت مدبرانه خود در طول مدت همكاري با ايشان، همواره به عنوان بازوي توانمندي براي اين اداره كل و پيشرفت هرچه بيشتر استان بودند .

نژادصفوی همچنین از زحمات سرکار خانم اعظم کیانمهر در طول دوره خدمت در اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان تقدیر و تشکر کرد و از ایشان هم به عنوان نیروی قوی و تاثیرگذار یاد کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به بحث تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار داشت : ما باید ؛ ارباب رجوعی که از هر نقطه از استان وارد این اداره کل می شود برخورد مناسب داشته باشیم حتی اگر نتوانیم کاری برایش انجام دهیم و باید در هر مسئولیتی هستیم پاسخگوی ارباب رجوع باشیم و تلاش کنیم رضایت آنها را جلب نماییم .

وی عنوان کرد : سیمان و مصالح ساختمانی سرمایه ملی ماست و با استاندارد سازی می توانیم پرت مصالح را کم کنیم و برنامه ریزی دقیق در کارها داشته باشیم ، لذا نظارت بر استفاده صحیح و رصدی در امور جزئی از الزامات است .

گفتني است در پايان اين مراسم، با حكم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، «مهران سلماسی» بعنوان سرپرست معاونت مهندسي و ساخت اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالی معرفي و از خدمات و تلاش‌هاي «علی علیمردانی» معاون پیشین مهندسی و ساخت اين مجموعه با اهداي لوح تجليل بعمل آمد .

همچنین با حکم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، "علی علیمردانی" بعنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان معرفی و از زحمات "سرکار خانم اعظم کیان مهر" رییس پیشین این اداره با اهدای لوح تقدیر و تشکر گردید .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات