آمادگی سازمان محیط زیست برای مقابله با آتش‌سوزی احتمالی جنگل‌ها

آمادگی سازمان محیط زیست برای مقابله با آتش‌سوزی احتمالی جنگل‌ها

به گزارش روابط عمومی محیط‌ زیست استان آذربایجان شرقی مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان در این نشست با اشاره به آغاز فصل گرما و ضرورت برنامه‌ریزی  ، اخذ تدابیر و آمادگی‌ برای بروز آتش‌سوزی احتمالی در مراتع و جنگل‌ها  گفت : این اداره کل  همواره با برگزاری جلسات ، پیگیری‌ها ، مکاتبات متعدد و همکاری تنگاتنگ با مجموعه‌های متولی سعی بر مشارکت حداکثری  در اطفای حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع با سایر دستگاه‌ها داشته اما متاسفانه  در سال جاری از طرف سازمان برنامه و بودجه ، ردیف مالی در این زمینه دریافت نشده است.
آقای  حمید قاسمی با اشاره به اینکه از اهداف و دغدغه اصلی  سازمان محیط زیست به حداقل رساندن خسارات ناشی از آتش‌سوزی‌ به جنگل‌های استان  به‌ ویژه منطقه ارسباران  است ،  از  همکاری و  هماهنگی با با تشکل‌های زیست‌محیطی از جمله هیئت های ورزشی  خبرداد.
آقای قاسمی همچنین در ادامه نشست حضور فعال و به‌ موقع رسانه‌های درصحنه ، به‌ منظور انعکاس دقیق و درست اخبار و تولید محتوا برای رسانه خواستار شد .
مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان آذربایجان شرقی در پایان از تلاش های  نیروهای نظامی و انتظامی بویژه ارتش و سپاه در کمک رسانی در مواقع آتش سوزی قدردانی کرد  .

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات