احداث بوستان موضوعی کودک در منطقه ۲

احداث بوستان موضوعی کودک در منطقه ۲

احداث بوستان موضوعی کودک در منطقه ۲

شهردار منطقه دو از احداث بوستان موضوعی کودک به مساحت ۸۷۰۰ مترمربع واقع در خیابان بهارستان منطقه ۲ مشهد خبرداد.

فضاهای پارک شامل کافه کودک، زمین شنی، میدان ساعت، زمین تور و طناب، باغ باران، مزرعه کودک، سکوی صعود، ترامپواین، بازی معلولین، بازی هفت سنگ، هزارتو قصه، نصب پیکتوگرام و ... می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی با بیان این خبر اظهار کرد: اداره بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری منطقه ۲ در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن در حاشیه شهر این منطقه و فراهم کردن فضای سبز مناسب، زیبا و افزایش سرانه فضای سبز اقدام به احداث نموده است .
وی افزود: اعتبار تخصیصی این پروژه بالغ بر ۶ میلیارد ریال است. از ویژگی‌های این پروژه می‌توان به احداث بوستان موضوعی کودک، فضاهای بازی متنوع که به صورت مجزا و با رعایت استانداردهای مربوطه اشاره کرد.
شهردار منطقه دو بیان کرد: فضاهای پارک شامل کافه کودک، زمین شنی، میدان ساعت، زمین تور و طناب، باغ باران، مزرعه کودک، سکوی صعود، ترامپواین، بازی معلولین، بازی هفت سنگ، هزارتو قصه، نصب پیکتوگرام و ...است. همچنین در این مجموعه، فضا برای بازی کودکان و خردسالان به صورت مجزا نصب خواهد شد.
قربانی خاطرنشان کرد: احداث بوستان‌های موضوعی( Theme park) از نوع جاذبه‌های تفریحی بر مبنای موضوعات خاص در سطح شهر ضروری است. این بوستان که بعد از مجتمع وصال و مجاور پروژه ستاره شهر به مساحت هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع است، تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مرحله تجهیز کارگاه، نقشه برداری و خاکبرداری قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات