شهرداری منطقه ۷ با ویژه برنامه تکیه رمضان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

شهرداری منطقه ۷ با ویژه برنامه تکیه رمضان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر از روند پیش تولید ویژه برنامه تکیه رمضان بازدید و از طرح شهرداری منطقه ۷ تبریز در اجرای این ویژه برنامه فرهنگی مذهبی به مناسبت ماه مبارک رمضان در ایام شیوع ویروس کرونا استقبال و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه فعالیت های فرهنگی از نیازهای مبرم شهر و شهروندان بوده و نباید با وجود شیوع ویروس کرونا محدود و تعطیل شود، گفت: تلاش شهرداری تبریز بر این است که در زمینه فرهنگی علی رغم محدودیت های بوجود آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا فعالیت های خود را حفظ و ادامه دهد.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود به استقبال ۲۰۰ هزار نفری شهروندان در نخستین روزهای پخش ویژه برنامه تکیه رمضان از مجاری رسانه های الکترونیکی اشاره کرد و اظهار داشت: این میزان استقبال از این ویژه برنامه بسیار چشمگیر و قابل توجه است که با وجود رسانه های الکترونیکی محقق شده و این درحالیست که هیچ گاه در شرایط عادی نمی توان این میزان از شهروندان را گردهم آورد.

وی از دیگر مناطق شهرداری نیز که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند، خواست، همچون شهرداری منطقه هفت با بهره برداری از ظرفیت فضای مجازی و پیام رسان ها، تهدیدی را که شیوع ویروس کرونا بوجود آورده به فرصت تبدیل کنند.

شب های پرفیض ماه مبارک رمضان فرصتی برای مکاشفه و جلای روح بوده و مساجد و تکایا همواره مامنی برای این روزها و شب ها بوده اند که با توجه به معضل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی این اماکن شهرداری منطقه هفت تبریز با برپایی ویژه برنامه شب های رحمت در فضای مجازی، فرصت بهره مندی هرچه بیشتر از این ایام را برای شهروندان تبریزی فراهم کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات