نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار وشهردار فریدونشهر

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار وشهردار فریدونشهر

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی فریدونشهر صورت پذیرفت
نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار وشهردار فریدونشهر
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر با فرماندار و شهردار این شهرستان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره کل صبح امروز در محل ساختمان راه وشهرسازی استان، با صفری فرماندار فریدونشهر وحسینی شهردار آن شهر دیدار کرد. در طی این جلسه، طرح های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت. و جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این دیدار ضمن اشاره به محدودیت ها و چالش های موجود در روند پروژه های راهسازی اظهار کرد: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط می توان بر مشکلات شهرستان فریدونشهر فائق آمده و موانع اجرایی طرح های این شهرستان را مرتفع کرد.
وی در خصوص اجرای برخی از پروژه های این شهرستان گفت: مبحث تامین اعتبار این پروژه ها بطور جدی در حال پیگیری است و پس از تخصیص اعتبار مورد نیاز روند اجرایی آن آغاز می شود.
اجرای زیرگذر در محور «داران-الیگودرز-اصفهان» و «بادجان، بیجگرد، صادقیه»، کنار گذر شمالی فریدونشهر، آماده سازی سایت اداری، آماده سازی مسکن مهر، کاهش مبلغ اجاره عرصه مسکن مهر، رفع مشکل سرمایه گذاران در جهت اجرای طرح های گردشگری، از جمله موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات