آغاز ایمن سازی عبور عابران پیاده و نرده گذاری شمال میدان مادر

آغاز ایمن سازی عبور عابران پیاده و نرده گذاری شمال میدان مادر

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: نرده گذاری ریفوژ میانی معابر یکی از راهکارهای مناسب برای ممانعت از تردد عابران پیاده از عرض معابر حادثه خیز و به تبع آن کاهش آمار تصادفات درون شهری بین خودرو و عابرپیاده است.
وی عنوان کرد: بدین منظور در محدوده هایی که احتمال تصادف بین خودرو و عابرپیاده وجود دارد و از سوی دیگر محل های خط کشی عابرپیاده و پل هوایی نیز در نظر گرفته شده است از نرده گذاری برای ممانعت از تردد عابران پیاده از عرض معابر استفاده می کنیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: شمال میدان مادر نیز یکی از محدوده هایی است که مشمول این موضوع بوده و با توجه به اهمیت موضوع ریفوژ میانی معبر در حدفاصل میدان مادر تا پل شهید رجایی به طول۳۰۰ متر نرده گذاری می شود.
جهانگیری گفت: این پروژه در حال حاضر در دستور کار سازمان قرار گرفته و پس از ساخت نرده های فلزی نسبت به نصب آنها در محدوده مذکور اقدام می شود.
وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم هنگام تردد از عرض معابر از پل های هوایی و محل های خط کشی شده عبور کنند تا ضمن حفظ سلامتی خود در کاهش آمار تصادفات درون شهری بین خودرو و عابرپیاده نیز نقش داشته باشند.
پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات