پیام تبریک شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)

پیام تبریک شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)

شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی سالروز ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفتند .

در متن این پیام آمده است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز روز «وَ سجیّتکم الکَرَم» است. امروز روز « عادَتکُمُ الاِحْسان »است. امروزه در تقویم رسمی کشورمان سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) به‌عنوان روز اکرام نام‌گذاری شده تا مسلمانان و پیروان واقعی آن حضرت با الهام از مقتدای خود که الگویی از کرامت و بخشندگی بود، دست نیاز ایتام و نیازمندان را گرفته و در حد وسع و توان خود به کمک فقرا بشتابند.

پانزدهم رمضان سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) آسمان و زمین و هر آنچه در آن است غرقِ سرور و شادمانی است ؛ دل‌های عاشق و شیفته اهل‌بیت (ع) پذیرای میهمان پربرکتی از خاندان پاک رسالت و امامت است . حسن بن علی (ع) چشمه‌ای جوشان و خروشان از خورشید پرثمر و بابرکت ولایت است که در ماهی عزیز و باشکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت میلاد سراسر نور و سرور کریم اهل‌بیت آقا امام حسن مجتبی (ع) به همه هم‌وطنان شریف خصوصاً شهروندان ولایتمدار شهر مبارکه، امیدواریم همگان بتوانیم از برکات این ماه به بهترین نحو بهره ببریم و خداوند متعال توفیق عبادات و بندگی بیشتر نه‌فقط در این ماه ، بلکه در همه ایام سال را به همه ما عنایت کند.در پایان از درگاه الهی خواستاریم  هرچه زودتر شر این بلا و گرفتاری را از جامعه بشریت بزداید.

سید محسن هاشمی - شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات