عینالی در مسیر استانداردهای جهانی فضای سبز

عینالی در مسیر استانداردهای جهانی فضای سبز

به گزارش شهریار، سعید نیکوخصلت صبح امروز در آیین آغاز کاشت ۵ هزار اصله نهال در مجموعه عون بن علی تبریز اظهار داشت: مقایسه این مجموعه با دیگر مجموعه های مشابه در نقاط مختلف دنیا نشان از رعایت استانداردهای لازم در عینالی بوده که این موضوع برای ما افتخار آمیز است.

او ادامه داد: شهروندان تبریزی دلبسته این مجموعه هستند و از سوی دیگر مسئولین، مدیریت و پرسنل عینالی نیز با عشق و علاقه کار می‌کنند که تلفیق تمام اینها دست به دست یکدیگر داده تا این مجموعه به نقطه‌ای زیبا تبدیل شود.

نیکوخصلت با قدردانی از شهردار تبریز و مدیریت مجموعه عینالی، گفت: تمام این تلاش ها موجب شده تفرجگاه عون بن علی در افزایش روحیه گردشگرپذیری و افزایش نشاط بین شهروندان مفید واقع شود.

او با بیان اینکه تلاش داریم سرانه فضای سبز را افزایش دهیم، افزود: طی سال های اخیر ۳۰۰ هزار اصله درخت در عینالی کاشته شده که رقم قابل توجهی است و در سطح شهر نیز امسال شورای شهر تلاش دارد افزایش سرانه فضای سبز به طور ملموس قابل مشاهده باشد.

دبیر شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای سبز شهری تبریز تصریح کرد: سال ۹۹ به عنوان سال فضای سبز نامگذاری شده که آغاز امسال نیز با گلکاری خوبی در سطح شهر شکل گرفت و پس از آن نیز شهردار تبریز نیز دستور تامین نهال جهت کاشت را به مناطق صادر کرد.

نیکوخصلت در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه شهرداری تبریز تشکر می‌کنیم در این تنگنای مالی و مشکلات اقتصادی، از توسعه پایدار دست برنداشته و می‌خواهد فضای سبز شهر را افزایش داده و از بحث‌هایی مثل پرداخت حقوق کارکنان پوست اندازی کرده و می‌خواهد به استانداردهای بین المللی دست یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات