آسفالت ریزی ۷هزارتنی در یک هفته/ کدام معابر و خیابان‌های تبریز در هفته اخیر آسفالت شد؟

آسفالت ریزی ۷هزارتنی در یک هفته/ کدام معابر و خیابان‌های تبریز در هفته اخیر آسفالت شد؟

شهریار تبریز: هفته‌ای که گذشت، دومین هفته اجرای نهضت آسفالت در سال ۹۹ بود. نهضتی که به گفته مسئولان شهرداری پس از سال ۹۷ و ۹۸، امسال جدی‌تر و پرقدرت‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

در این هفته نزدیک ۶ هزار و ۹۰۵ تن آسفالت در معابر و مناطق مختلف شهر تبریز آسفالت ریزی و لکه گیری شد.

در این مطلب آسفالت‌ریزی‌های هفته گذشته در معابر تبریز را به تفکیک مناطق ۱۰گانه مرور می‌کنیم:

منطقه ۱:  ۱۲۶۰ تن

در هفته گذشته عملیات اجرای لکه گیری و آسفالت به میزان ۱۰ تن در  کوچه حاج فخر دوزدوزانی، لکه گیری و آسفالت به میزان ۱۰ تن در کوچه گلستان واقع در بوعلی ولی عصر، اجرای ۱۳ تن آسفالت ریزی و لکه گیری کوی انقلاب کوچه شهید نجفیان پور انجام یافت.

لکه گیری و آسفالت ریزی به میزان ۱۰ تن در کوچه ریحان واقع در ولی عصر، اجرای بالغ بر ۳۸۰ تن آسفالت ریزی در خیابان پارک دوم بعثت  که در تداوم طرح‌های اصلاحی مسیرهای سطح حوزه و اجرای عملیات زیرسازی، اصلاح و ساماندهی خیابانهای پرتردد، این مسیر پس از عملیات زیرسازی و اصلاحی وارد فاز اجرای آسفالت ریزی شد.

همچنین طی این هفته خیابان تختی غربی ولیعصر به دلیل نامناسب بودن آسفالت انجام یافته به صورت مجدد آسفالت ریزی شد. با توجه به اجرای پروژه اصلاح، ساماندهی و زیرسازی و آسفالت ریزی در خیابان تختی غربی که پس از اتمام این پروژه نیاز به بررسی تمام زوایای اجرائی داشته، توسط دستگاه نظارت منطقه در بخش آسفالت ریزی مورد تایید و استاندارد قرار نگرفته بود.

طی هفته گذشته همچنین آسفالت ریزی در زمین چمن مصنوعی میدان فوتبال ائل ایستین در خیابان توانیر به میزان ۶۵ تن انجام شد.

منطقه۲: ۱۱۷۵ تن

در هفته ای که گذشت توسط نیروهای شهرداری منطقه ۲ تبریز لکه گیری آسفالت در نوار حفاری خیابان آبیاری به میزان ۴۱ تن، آسفالت اساسی خیابان بابایی ۲ شهرک پرواز انجام شد و در مجموع از ۱۱۷۵ تن آسفالت در این معابر استفاده شد.

منطقه ۳: ۴۲۲ تن

در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر، از سوی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز کوچه هرمز در آخر شریعتی با ۱۰ تن آسفالت مورد چاله زدائی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

لکه گیری ٢٠٠٠ متر مربع از آسفالت سطح کوچه شهریور در کوی فرساد خیابان مارالان، آسفالت ریزی اساسی کوی ٢٠٠٠ متر مربعی برهون در میدان فاطمیه نیز در این هفته انجام یافت.

برای تردد ایمن و مناسب وسایل نقلیه و عابران پیاده، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز، بعد از تخریب آسفالت های کهنه و آماده سازی لازم، کوچه زارعی پشت ساختمان های سنگی خیابان ابوذر را در وسعت ٢٢٠ متر مربع بصورت کامل، آسفالت ریزی کرد.

منطقه ۴: ۱۰۰ تن

در سطح منطقه ۴ تبریز کوی شهید ضرغامی واقع در خیابان شهید میلانی و لکه گیری در سطح جمعا با ۱۰۰ تن آسفالت ریزی شد.

منطقه ۵: ۲۰۰ تن

لکه گیری آسفالت در کوی نیاوران ۳، لکه گیری آسفالت در شهرک‌های رشدیه و باغمیشه، کرکج، مرزداران و فرشته با ۲۰۰ تن توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز طی هفته گذشته انجام شد.

منطقه ۶: ۷۰۰ تن

برای آسفالت ریزی کوی اتحاد واقع در شنب غازان و میدان ولایت شنب غازان ۲۲۰ تن آسفالت ریزی انجام شد.

در این بین تخریب و زیرسازی کوچه نهضت قراملک، اجرای زیرسازی در کوی وحید، تخریب اسفالت در قراملک کوچه نهضت، اجرای زیرسازی در قراملک کوی نهضت، اجرای زیرسازی در قراملک ۳۵ متری، اجرای زیرسازی در کوی وحید مجموع زیرسازی های انجام شده آسفالت طی این هفته در سطح منطقه ۶ بوده است.

منطقه ۷: ۱۵۰۰ تن

خیابان های بهاران و نور طی هفته گذشته توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز با ۱۵۰۰ تن آسفالت ریزی شد.

منطقه ۸: ۳۳ تن

طی هفته گذشته میزان ۱۶۰ کلیو و ۳۳ تن آسفالت ریزی و لکه گیری توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز در معابر این منطقه انجام شده است.

منطقه ۹: ۱۵ تن لکه گیری

در این هفته به دلیل بارندگی و مرطوب بودن زمین، امکان آسفالت ریزی اساسی در این قسمت شهر از تبریز مقدور نبود و تنها ۱۵ تن لکه گیری آسفالت در مسیر بلوار خاوران و میدان شهدای غواص انجام یافت.

منطقه ۱۰: ۱۵۰۰ تن

آسفالت ریزی و لکه گیری مسیرهای پشت مسجد امام زمان(عج) واقع در کوثر غربی اتوبان پاسداران، کوثر شرقی، دارایی سوم، توسعه ارم، کوچه مرجانی ۲ واقع در خیابان مفتح، کوی نادر قصاب واقع در انتهای خلیل آباد، کوچه شهید فرج پور و کوی ستارخان در خیابان شهید اصمعی، کوی اکرامی ۲ در خیابان شهید اصولی با مجموع ۱۵۰۰ تن توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات