آخرین تغییرات قیمتی آپارتمانهای لوکس

آخرین تغییرات قیمتی آپارتمانهای لوکس

http://www.bananews.ir/نوسانات قیمتی ساخت و ساز مسکن و افزایش اجاره بها در تابستان امسال بر قیمت آپارتمانهای لوکس پایتخت هم تاثیرگذار بود و قیمت این واحدها را با تغییراتی روبرو کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، با نزدیک شدن به پایان دور دوم نقل و انتقالات در پایتخت، قراردادهای اجاره با قیمتهای بهار امسال و یا گاهی اوقات بیشتر از آن میان صاحبخانه ها و مستاجران به ثبت می رسد به‌طوریکه کارشناسان افزایش اجاره بها در تابستان امسال را بیشتر از فصل بهار اعلام می کنند.

براین اساس، خانه های بزرگ شمالی شهر هم که همیشه نسبت به آپارتمان های کوچک در مناطق جنوبی و مرکزی شهر، نوسان قیمتی کمتری داشتند، از این امر بی نصیب نماندند و در تابستان امسال با تغییرات قیمتی نسبت به قبل مواجه شدند.

در واقع هزینه های ساخت مسکن و مصالح لوکسی که در این خانه ها بکار رفته است، منجر به این شد که علاوه بر افزایش هزینه ساخت و ساز این آپارتمان ها اجاره بها هم با افزایش بیشتری مواجه شود ؛به این ترتیب تعیین اجاره بهای هر آپارتمانی که مصالح لوکس و گران قیمت تری در آن بکار رفته باشد، افزایش بیشتری هم در اجاره بها داشته است.

بنابراین افرادی که تمایل به اجاره نشینی در ویلاها و خانه های لوکس و گران قیمت شمال شهر را دارند هم باید به نسبت بهار امسال، قیمتهای بیشتری را در بازار اجاره بپردازند که حداقل بودجه برای اجاره این آپارتمان ها بیش از ۱۵۰ میلیون تومان رهن کامل است.

رهن و اجاره در آپارتمانهای لوکس شمال شهر

آپارتمان ۲۳۰ متری در کامرانیه ۳ خوابه با ۲ پارکینگ به قیمت ۵۰ میلیون تومان رهن کامل و ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می شود و برای ۲۱۵ متری در ولنجک ۳ خوابه ۱۳۰ میلون تومان رهن کامل تعیین شده است.

آپارتمانی با ۲۱۰ متر مساحت در اقدسیه با ۳ اتاق خواب به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان رهن داده می شود و برای آپارتمان ۲۵۰ متری و ۴ خوابه در سعادت آباد هم ۱۷۰ میلیون تومان رهن تعیین شده است.

عمارتی ۳۸۰ متری در نیاوران هم به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان رهن داده می شود و برای آپارتمانی به مساحت ۲۵۰ متر در پاسداران و ۳ خوابه ۱۷۰ میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است، همچنین آپارتمان ۲۱۰ متری در فرشته ۴ خوابه و سوپرلوکس به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان رهن و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ماهیانه، اجاره داده می شود.

۱۸۵ متری در فرشته، ۳ خوابه و بازسازی شده هم با ۱۴۵ میلیون تومان رهن داده می شود و برای ۱۸۵ متری در زعفرانیه ۶۰ میلیون تومان رهن با ماهیانه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اجاره تعیین شده است. آپارتمان ۲۳۰ متری در نیاوران هم با ۱۹۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می شود.

مهر

 

    نظرات