پاسخ به 5800 تماس مردمی در سازمان مدیریت پسماند

پاسخ به 5800 تماس مردمی در سازمان مدیریت پسماند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مهرعلیان گفت: کسب رتبه نخست سازمان مدیریت پسماند در بین مناطق سه گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین بر اساس پاسخگویی به موقع به درخواست‌های شهروندان در سال گذشته صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش و پیگیری‌های پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نقش به سزایی در امر خدمت رسانی به موقع به شهروندان داشته است، افزود: بر اساس گزارش مرکز سامانه 137 شهرداری قزوین در مورد عملکرد مناطق و سازمان‌های شهرداری، در سال گذشته تعداد بیش از 5800 تماس از طریق سامانه 137 به این سازمان ارجاع شده که بیشتر آنها مربوط به نظافت معابر، لایروبی جوبها، جمع‌آوری سگهای بلاصاحب و شست‌و‌شوی مخازن زباله بوده است.

وی افزود:یکی از شاخص‌های مهم در سامانه 137 رسیدن به میزان قابل توجهی از رضایت شهروندان از اقدامات این سامانه است و سازمان مدیریت پسماند توانسته از این حیث نیز رتبه نخست در میان سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری قزوین را  به خود اختصاص دهد که نشان از سرعت بالای رسیدگی به پیام‌های مردمی در زمان کوتاه و با سرعت زیاد است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند در پایان اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، فلسفه وجودی دستگاه‌های خدمات رسانی همچون شهرداری‌ها، خدمت به خلق است که این سازمان نیز در نظر دارد با استفاده از تمامی پتانسیل‌های خود در راستای رفع موانع و مشکلات شهروندان قدم‌های موثری بردارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات