صدور بیش از۱۶۰۰ پروانه ساخت و ساز در شهرداری منطقه۱۱

صدور بیش از۱۶۰۰ پروانه ساخت و ساز در شهرداری منطقه۱۱

صدور بیش از۱۶۰۰ پروانه ساخت و ساز در شهرداری منطقه۱۱

سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ از صدور بیش از۱۶۰۰ پروانه ساخت و ساز در شهرداری این منطقه خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی با اشاره به آمارصدور پروانه و پایان کارهای ساختمانی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از هزار و ۶۰۰ پروانه ساخت‌وساز در شهرداری منطقه ۱۱ صادر شده که از این مقدار ۹۹۱ مورد مربوط به پایان کار و ۶۹۶ مورد مربوط به پروانه‌های صادرشده مرتبط با ساخت و سازهای مسکونی و سایر کاربری‌ها است.
وی با بیان اینکه وضعیت ساخت‌وساز این منطقه در یک شرایط مطلوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مقوله ساخت و ساز در دو بعد قابل بررسی است؛ یکی متقاضیان هستند که برای صدور پروانه مراجعه می‌کنند و دیگری میزان ساخت و ساز است، اما گاهی این دو مقوله با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شود و پارامترهایی که باید در حوزه صدور پروانه باشد، جای خود را به ساخت‌وساز می‌دهد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ بیان کرد: از ابتدای سال جاری و آغاز به کار شهرداری الکترونیک دراین منطقه، شهروندان می توانند درخواست های خود را به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سامانه www.ec.mashhad.ir ثبت و پیگیری کنند.
وی اضافه کرد: امیدواریم با راه اندازی شهرداری الکترونیک، زمان صدور پروانه‌های ساختمانی کاهش یابد که این امر رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به طبقه همکف واحد شهرداری الکترونیک در شهرداری منطقه۱۱، آموزش‌های لازم در خصوص نحوه ثبت اطلاعات خود را در سامانه دریافت کرده و درخواست خود را ازطریق کاربران این سامانه مستقر در ساختمان منطقه پیگیری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات