نصب و تجهیز ۱۱هزار تاکسی مشهدی به کاور محافظ تاکسیران و مسافر

نصب و تجهیز ۱۱هزار تاکسی مشهدی به کاور محافظ تاکسیران و مسافر

نصب و تجهیز ۱۱هزار تاکسی مشهدی به کاور محافظ تاکسیران و مسافر

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از نصب و تجهیز تاکسی‌های مشهدی به کاور محافظ تاکسیرانان و مسافر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح در راستای سیاست‌های پیشگیرانه و حمایتی این سازمان از تاکسیرانان، جهت مقابله با ویروس کرونا و ایجاد بستر امن برای استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی در ناوگان تاکسیرانی در حال اجرا است.
وی افزود: این طرح از اول هفته جاری آغاز و کلیه ناوگان تاکسیرانی مشهد به تعداد ۱۱ هزار تاکسی به این کاور جداکننده تجهیز خواهند شد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: تاکسیرانان خطی و بی‌سیم می‌توانند با مراجعه به شرکت مربوطه و تاکسی‌های گردشی با مراجعه به محل‌های تعیین شده؛ به شرح الماس شرق درب شماره دو، بلوار خیام (نبش سه راه خیام)، چهار راه نخریسی (ابتدای هفده شهریور)، ابتدای بلوار شهید قانع (سه راه زندان)، میدان فردوسی کیوسک تاکسیرانی، میدان شهدا ابتدای خیابان دانشگاه، خیابان شهید اندرزگو باب الجواد (ع) و ابتدای امامت کیوسک تاکسیرانی نسبت به دریافت کاور جداکننده و محافظ اقدام نمایند.
محبی با بیان اینکه ۳۵۰۰ کاور محافظ به رانندگان تاکسی تحویل داده شده است، خاطر نشان کرد : کلیه تلاش ما در شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان شهر بهشت است که این مهم با رعایت کامل استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت شهروندان و تاکسیرانان توام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات