71 عملیات آتش نشانی در هفته گذشته

71 عملیات آتش نشانی در هفته گذشته

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، منتظری افزود: از مجموع 71 عملیات انجام شده ازسوی آتش‌نشانی قزوين در هفته گذشته، 28 مورد مربوط به نجات بوده و 16 مورد آنها اطفای حریق بوده و همچنین 29 مورد مربوط به آبگرفتگی و انجام بازدید و مشاوره ایمنی در محل بوده است.

منتظری ادامه داد: آتش‌نشانان در کنار وظایف عملیاتی خود، همچنان طبق برنامه مشخص‌شده روزانه در حال انجام گندزدایی محوطه بیمارستان‌های شهر، سازمان آرامستان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش نسبی روند صعودی مبتلایان به ویروس كرونا طی روزهای اخیر در سطح شهرستان، خود کنترلی و رعایت فاصله اجتماعی و عدم تردد در مکان‌های پرجمعیت، به همراه رعایت استانداردهای اعلام شده در فروشگاه‌ها، بانکها، ادارات، مراکز درمانی و خدماتی و... براي جلوگیری از شیوع مجدد این ویروس ضروری است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن تشکر از رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از آنان خواست تا نسبت به تجهیز خودروهای خود به کپسول خاموش‌کننده آتش اقدام کنند.

وی افزود: اطفای حریق خودرو در لحظات اولیه می‌تواند از خسارات مالی و جانی جلوگیری کند که این امر نيامند داشتن و تجهیز کپسول خاموش‌کننده مناسب در خورو است.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات