آمادگی مدیریت شهری و دانشگاه آزاد برای گسترش  ...

آمادگی مدیریت شهری و دانشگاه آزاد برای گسترش ...

آمادگی مدیریت شهری و دانشگاه آزاد برای گسترش تعاملات و پیشبرد اهداف مشترک

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی با رئیس شورا و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد دیدار و گفتگو کردند.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در این جلسه با بیان اینکه مفتخریم 3 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد جزو اعضای شورای شهر مشهد هستند و از حضور آنها بهره می‌بریم، اظهارکرد: نقش این عزیزان در 3 کمیسیون تخصصی شورا بسیار تاثیر گذار بوده و توفیقات بسیاری را برای شورای شهر، شهرداری و شهر به ارمغان آورده است.

وی افزود: همین موضوع سبب شده تا شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره ارتباط و تعامل عمیق‌تری با دانشگاه آزاد داشته باشد؛ این همکاری و بهره‌گیری از نظرات اساتید دانشگاهی در زمینه‌های پژوهشی، کارگروه‌های تخصصی و ... به منصه ظهور و بروز رسیده است و در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

آماده کمک به مدیریت شهری مشهد در جهت پیشبرد اهداف هستیم

مسعود طاهری لاری، سرپرست دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با بیان اینکه در تمامی حوزه‌هایی که مدیریت شهری مشهد و شهرداری احساس نیاز کند، آماده ارائه کمک‌های تخصصی است، گفت: بیمارستان‌های متعلق به دانشگاه آزاد همچون بیمارستان 22 بهمن و آریا و یا مجموعه دانشگاه میتوانند در پیشبرد اهداف به شهرداری ایفای نقش کنند.

طاهری لاری در ادامه تصریح کرد: دانشگاه آزاد و مدیریت شهری مشهد سالها در کنار هم بوده‌اند و این تعامل و همکاری در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات