تهیه و اجرای طرح انحراف ترافیکی جاده نسیم شمال

تهیه و اجرای طرح انحراف ترافیکی جاده نسیم شمال

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، جهانگیری افزود: به دلیل حجم بالای ترددها از مسیر جاده نسیم شمال و نیاز به مرمت و بازسازی این مسیر، براساس مصوبه شورای ترافیک استان، این مسیر مسدود شده است.


وی اظهار کرد: با توجه به آغاز مرحله نخست پروژه بهسازی و روسازی آسفالت جاده نسیم شمال حدفاصل تقاطع جاده تاکستان-رشت، مسیرهای جایگزین با تقسیم کار صورت گرفته میان اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری قزوین، مشخص شده است.


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین طرح انحراف ترافیکی محدوده، توسط سازمان تهیه شده که شامل بررسی تابلوهای راهنمای مسیر موجود، برای اصلاح آنها و طراحی ۲۸ تابلوی هدایت مسیر از مبادی ورودی بویین زهرا، تاکستان و رشت و هدایت وسایل نقلیه از محدوده‌های شهری است.


جهانگیری گفت: اجرای پروژه طراحی تابلوهای جدید و اصلاح تابلوهای راهنمای مسیر موجود تاکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی همراه بوده و ۲۰۰ تابلو در محدوده کارگاه جمع آوری شده است.


وی  اظهار کرد: با توجه به اهمیت جاده نسیم شمال در تردد خودروهای سنگین، سعی داریم در اجرای آن بخش از پروژه که برعهده سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفته است، سرعت عمل لازم را اعمال کنیم.


پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات