همه باید پای کار بازآفرینی شهر باشند

همه باید پای کار بازآفرینی شهر باشند

همه باید پای کار بازآفرینی شهر باشند

فرماندار مشهد گفت: بازآفرینی وقتی نتیجه می‌دهد که همه دستگاه‌ها اجرایی عضو پای کار بیایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محمدرضا هاشمی روز یکشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد که در محل فرمانداری مشهد برگزار شد افزود: امروز «ارائه و بررسی سند توسعه محله طرق» توسط دفتر توسعه محله طرق در ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد ارائه شد اما تصویب و اجرای آن نیازمند این است که همه اعضای اصلی ستادبازآفرینی شهرستان به درک و شناخت دقیقی از شرایط برسند.
وی افزود: وقتی دستگاه ها کوتاهی کنند تکلیف ستاد مشخص نیست. ستادبازآفرینی موتور محرک دستگاه‌های اجرایی است. وقتی دستگاهی از ستاد بازآفرینی عقب می‌افتد نباید این تصور به ‌وجود بیاید شهرداری کار را انجام می‌دهد
هاشمی تاکید کرد: مردم از ما انتظار دارند که جلسات ما نتیجه داشته باشد و بتوانند نتایج آن را در زندگی خود بببینند. باید طبق یک برنامه مدون پیش برویم.
فرماندار مشهد اضافه کرد: اعضای اصلی ستاد بازآفرینی باید طبق دستورالعمل‌های مصوب هیئت وزیران دولت عمل کنند. اگر نیاز است که در مواردی مدیران کل دستگاه‌ها در جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان حضور داشته باشند باید حضور فعال و پیگیر داشته باشند. اگر قرار است معاون یا مدیر دیگری به عنوان نماینده جهت حضور در ستاد معرفی کنند باید شخصی دارای اختیارات کامل باشد.
هاشمی خاطرنشان کرد: این که مدیری با تاخیر در جلسه حاضر شود پذیرفته نیست. غیبت مستمر مدیران به هر دلیلی باعث تاسف است. اعضای ستادبازآفرینی و کمیته های ۴گانه آن باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند.
وی تاکید کرد: اگر مدیری نماینده خود را در ستاد مشخص کند حق ندارد بعد از تصویب مصوبات در جلسات ستاد آن ها را زیر سوال ببرد و بگوید که مدیر قرار است این مساله را راسا پیگیری کند.
معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت این است که غیبت مدیران در جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان باعث شده که برای بسیاری از مدیران اجرایی ما شرح وظایف «دفاتر توسعه محله (تسهیلگری) » تعریف نشده است و هیچ آشنایی با عملکرد آن ها ندارند.
هاشمی خاطرنشان کرد: برخی مدیران «کرونا» را بهانه ای برای عدم حضور می دانند در صورتی که مسئولین موظف اند با کار زندگی و کار کنند. با وجود «کرونا» باید بیشتر از قبل پای کار باشیم. مردم انتظار دارند نتیجه جلسات ما را ببینند.
معاون استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: خوشبختانه گزارش عملکرد نشان می دهد که اقدامات بسیار خوبی در دفاتر تسهیلگری صورت گرفته است. اما تحقق اهداف آن نیازمند همراهی و مشارکت تمام دستگاه‌ها است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات