شهردار شهر جهانی یزد طی حکمی...

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی طی حکمی محمد حسن مرادی باغ بیدی را به سمت رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد منصوب کرد.

شهردار شهر جهانی یزد در این ابلاغ آورده است:

با استعانت از خداوند متعال و نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به استناد ماده 10 اساسنامه سازمان به موجب این ابلاغ به سمت رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها منصوب می گردید.

امید است در پرتو عنایات الهی و با بهره گیری از دانش، تجربه و تخصص جنابعالی و مجموعه تحت سرپرستی و استفاده مؤثر از فناوری های نوین در راستای تسریع در ارائه خدمت به مردم شریف یزد و تحقق اهداف و خط مشی سازمان با تاکید بر اصل شفافیت، استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و فن آوری اطلاعات در جهت ایجاد آرامش به شهروندان، بهسازی و زیباسازی با تاکید بر اصل کاهش تدفین در آرامستان های محلی، آماده سازی آرامستان و پیش بینی حوادث غیر مترقبه، تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان و تسریع در زمان و آماده سازی وفات یافتگان موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است محمد حسن مرادی در تاریخ سی ام شهریور ماه نود و هشت، طی حکمی از سوی شهردار یزد به عنوان سرپرست سازمان مدیریت آرامستان ها معرفی شده بود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات