جابه‌جایی بیش از ۵۱ میلیون نفر از طریق خطوط قطارشهری در سال ۹۸

جابه‌جایی بیش از ۵۱ میلیون نفر از طریق خطوط قطارشهری در سال ۹۸

جابه‌جایی بیش از ۵۱ میلیون نفر از طریق خطوط قطارشهری در سال ۹۸

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد از جابجایی بیش از ۵۱ میلیون نفر از طریق خط یک و دو قطارشهری در سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم در این خصوص اظهار کرد: استفاده از حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه خطوط قطارشهری، یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در کاهش آلودگی هوا است.
وی افزود: بر این اساس طی سال گذشته، ۵۱ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۹۵ نفر از خدمات خط یک و دو قطارشهری مشهد استفاده کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد بیان کرد: طبق آمار، تعداد ۴۱ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۲۲۵ نفر مسافر در سال ۹۸ از طریق خط یک قطارشهری مشهد جابه جا شده‌اند که آمار مشابه سال ۹۷، حدود ۴۰ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۴۶ نفر مسافر بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین در همین مدت ۱۰ میلیون ۳۴۷ هزار و ۸۷۰ نفر مسافر نیز از طریق خط دو قطارشهری مشهد جابه جا شده‌اند که نسبت به مشابه سال ۹۷، با چهار میلیون ۶۵۳ هزار و ۴۸۷ مسافر بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های پرتردد در خط یک قطار شهری به ترتیب شریعتی، بسیج، پارک ملت، غدیر و طالقانی بوده و در خط دو قطارشهری نیز، ایستگاه‌های شریعتی، شهید مفتح، شهید کاوه، شهدا و طبرسی بیشترین آمار مسافر را داشته‌اند.
مبین مقدم گفت: آمار مسافر تبادلی بین خط یک و دو در سال گذشته، هشت میلیون و ۶۸۸ هزار و ۶۷۳ نفر است که از این عدد، چهار میلیون و ۷۲۱ هزار و ۴۹۶ نفر مربوط به تبادل مسافر از خط دو به خط یک و سه میلیون و ۹۶۷ هزار و ۱۷۶ نفر دیگر مربوط به تبادل مسافر از خط یک به خط دو است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات